اقتصادی
ایرنا
۱۴۰۰/۰۶/۲۳ ۱۵:۵۰:۴۹
معاون استاندار: جوجه ریزی در مرغداری‌های استان تهران افزایش یافت
معاون استاندار: جوجه ریزی در مرغداری‌های استان تهران افزایش یافت
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: جوجه ریزی در مرغداری های استان افزایش یافته است و اگر مدیریت جدی تری در این زمینه اعمال شود، مرغ به همان قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ به دست متقاضیان می رسد.
ایرنا

حشمت الله عسگری با بیان اینکه مبنای بازرسی و نظارت بر بازار مرغ، قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است، افزود: سهمیه مرغ میادین و فروشگاه‌های بسته‌بندی استان تهران نیز از اوایل هفته آینده افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: مرغ در تهران به اندازه کافی موجود است و غرفه های میادین شهرداری به هیچ عنوان اجازه ندارند مرغ را با قیمت بیش از ۲۴ هزار و ۹۰۰ هزار تومان به شهروندان عرضه کنند.  

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران خاطرنشان کرد: هرگونه بی نظمی و رفتار خارج از چارچوب مصوب، به صورت جدی دنبال و با متخلفان برخورد می شود.

به گفته عسگری، هشت درصد از مرغ مورد نیاز استان در تهران تولید و ۹۲ درصد آن از استان های دیگر بخصوص شهرهای شمالی کشور تامین می‌شود.

وی اذعان داشت: سازمان دامپزشکی و سایر دستگاه‌های متولی دقت لازم را در نظارت و بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های دامی داشته باشند تا سلامت مردم به خطر نیافتد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در خصوص افزایش قیمت تخم مرغ در استان نیز گفت: رسما قیمت تخم مرغ افزایش نیافته است اما در تحقیقات میدانی، بازرسان از افزایش قیمت ها به ما اطلاع داده اند.

عسگری با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر بازار تخم مرغ آغاز شده است، افزود: یک تیم مشترک برای بازرسی و نظارت از شبکه توزیع مرغ و نان نیز در تهران در نظر گرفته شده است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما