بین الملل
ایسنا
۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ۱۴:۰۸:۱۴
خوشمزه‌بازی برلوسکنی برای بازگشت به سیاست!
خوشمزه‌بازی برلوسکنی برای بازگشت به سیاست!
سیلویو برلوسکنی، سیاستمدار کهنه‌کار ایتالیایی که اخیرا به شبکه اجتماعی تیک‌تاک پیوسته است، با انتشار یک ویدیوی طنز در تیک‌تاک خود را دستمایه خنده قرار داد.
ایسنا

به نقل از خبرگزاری راشا تودی، سیلویو برلوسکنی که سابقا در سه دوره مختلف، مجموعا ۹ سال نخست‌وزیری ایتالیا را برعهده داشت، در دومین ویدیوی خود در تیک‌تاک که میلیون‌ها بازدید به دنبال داشت، یک داستان خنده‌دار تعریف کرد.

در این داستان، برلوسکنی، ولادیمیر پوتین و جو بایدن (روسای جمهور روسیه و آمریکا)، پاپ فرانسیس (رهبر کاتولیک‌های جهان) و یکی از دستیاران جوان پاپ سوار بر هواپیمایی در حال سقوط بودند و باید خود را نجات می‌دادند، اما تنها چهار چتر نجات داشتند. در این داستان، بایدن و پوتین که خود را قدرتمندترین چهره‌های غرب و شرق دانستند، هریک به سرعت چتری برداشته و به پایین پریدند. سپس برلوسکنی گفت که «باهوش‌ترین سیاستمدار اروپا» است و چتری برداشت و به پایین پرید.

حالا پاپ فرانسیس مانده بود و دستیارش. پاپ گفت که مردی پیر است که زندگی خوبی داشته و ترسی از مرگ ندارد، پس دستیار جوانش باید از آخرین چتر استفاده کرده و خودش را نجات دهد. اما دستیار گفت که جای نگرانی نیست، زیرا «باهوش‌ترین سیاستمدار اروپا» کوله شخصی دستیار پاپ را با چتر نجات اشتباه گرفته و با آن به پایین پریده است، پس دستیار و پاپ هر دو می‌توانند زنده بمانند.

برلوسکنی پس از اتمام داستانش، از رای‌دهندگان ایتالیا خواست تا در انتخابات زودهنگام ماه جاری، یک چتر نجات به ایتالیا بدهند. این سیاستمدار ۸۵ ساله که ریاست حزب «فورزا ایتالیا» را بر عهده دارد، ماه گذشته میلادی اعلام کرد که قصد دارد سناتور شود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما