فرهنگی
ایرنا
۱۴۰۱/۰۷/۲۳ ۱۴:۱۰:۲۶
مخاطبان سینما رکورد زدند
مخاطبان سینما رکورد زدند
سینماهای کشور در دومین روز اجرای طرح بلیت نیم‌بها، موفق به جذب ۵۱ هزار مخاطب شدند.
ایرنا

دیروز؛ جمعه (۲۲ مهرماه)، ۵۱ هزار نفر به سینما رفتند که این میزان، ۱۷ هزار نفر بیش از جمعه هفته گذشته و ۱۳ هزار نفر بیشتر از دو جمعه پیش است.
این میزان مخاطب، بیشترین میزان استقبال از سینماها پس از سه هفته ناآرامی است و می‌تواند گواه درستی باشد مبنی بر اینکه طرح بلیت نیم‌بها، طی ۲ روز ابتدایی توانسته عملکرد خوبی در جذب مخاطب داشته باشد.
تا پیش از این، میزان استقبال از سینماها، یک‌چهارم تا یک‌پنجم متوسط روزهای پیش از ناآرامی بود اما با اجرای طرح بلیت نیم‌بها، این اختلاف به یک‌سوم تقلیل یافته است.
انتظار می‌رود در ادامه و با اطلاع یافتن جمع بیشتری از مردم، روند استقبال از طرح بلیت نیم‌بها که تا ۱۲ روز دیگر در تمامی سانس‌های سینماهای سراسر کشور فعال است، استقبال بیشتری از فیلم‌های روی پرده صورت بگیرد.
«پسر دلفینی» با ۱۵ هزار، انفرادی با ۱۲ هزار و ۲۰۰، «دوزیست» با ۶۲۰۰،  «ابلق» با ۶۱۰۰ و «تی‌تی» با ۲۸۰۰ بلیت، پرمخاطب‌ترین فیلم‌های دیروز بودند.
هم‌اکنون درام‌های اجتماعی و خانوادگی «ابلق»، «دوزیست»، «تی‌تی»، «علف‌زار»، «نمور»، «شب طلایی»، «برای مرجان» و «بدون قرار قبلی» و کمدی‌های «انفرادی»، «سگ‌بند»، «چند می‌گیری گریه کنی ۲»، «کوزوو» و «بانک‌زده‌ها» به روی پرده است.
دو فیلم دلهره «شین» و «زالاوا»، فیلم‌های کودک و نوجوان «بام بالا»، «بازیوو» و «والدین امانتی»، انیمیشن «پسر دلفینی» و فیلم هندی «خیزش، غرش، آتش»، از دیگر فیلم‌های روی پرده هستند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما