ورزشی
ایسنا
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۱۴:۱۳:۴۲
واکنش محمدنبی به شایعه استعفای کامرانی‌فر و بازگشت کی‌روش
واکنش محمدنبی به شایعه استعفای کامرانی‌فر و بازگشت کی‌روش
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال توضیخاتی در خصوص آینده تیم‌ملی و استعفای دبیرکل فدراسیون ارائه داد.
ایسنا

مهدی محمدنبی، نایب رییس جدید فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع فدراسیون که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، اظهارکرد: صحبت خاصی ندارم اما چون به اصحاب رسانه احترام می‌گذارم، در خدمت شما خبرنگاران هستم. به هرحال فدراسیون باید پاسخگو مسائل باشد و پیشنهادات نیز به هیات رییسه فدراسیون می‌رود و اطلاع رسانی می‌شود.
وی در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌های دبیر کلی فدراسیون (با توجه به شایعه استعفای حسن کامرانی‌فر) نیز گفت:‌ گزینه‌ای تعیین نشده و صحبتی هم در این خصوص نشده است.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال درباره احتمال بازگشت کی‌روش به تیم‌ملی نیز عنوان کرد:‌ در مورد کی‌روش نیز  همان طور که گفتم پیشنهادات در  هیات رییسه فدراسیون بررسی می‌شوند.
وی در پاسخ به این سوال آیا هنوز تاج به تصمیم خود مبنی بر انتخاب آقای کی‌روش پایبند است؟ گفت:‌ او در برنامه‌ای در خصوص موفقیت‌هایی که در ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ وجود داشت صحبت کرد و احیانا برداشت‌هایی شد اما آن چه بابت مدیریت کلان کشور است، همه به هیات رییسه فدراسیون برده خواهند شد.
محمدنبی درباره زمان تعیین تکلیف تیم‌ملی توضیح داد: فکر کنم در دستور کار هیات‌رییسه قرار بگیرد و زمان آن اطلاع رسانی می‌شود. برای آینده، هیات رییسه تصمیم می‌گیرد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا کامرانی‌فر از دبیرکلی فدراسیون استعفا کرده است؟ عنوان کرد:‌ اطلاعی ندارم و استعفایی هم از او ندیدم. او به عنوان دبیرکل زحمات زیادی کشیده است و از زمانی که داور بود او را می‌شناسم؛ انسانی سالم و صادق است. در هر صورت با توجه به اهمیت این جایگاه، حضور او محترم است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما