سیاسی
ایرنا
۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ۱۲:۵۵:۴۱
تقلای رژیم صهیونیستی در مخالفت با مذاکرات هسته ای ایران
تقلای رژیم صهیونیستی در مخالفت با مذاکرات هسته ای ایران
وزیر امنیت رژبم صهیونیستی در آستانه سفر به واشنگتن اعلام کرده در این سفر درباره افزایش همکاریهای امنیتی و مقابله با "تهدیدهای منطقه ای به ویژه ایران" با "جک سولیوان" مشاور امنیت ملی آمریکا و "لوید اوستن" وزیر دفاع این کشور دیدار و گفت وگو می کند.
ایرنا

تارنمای خبری العربی الجدید در این باره نوشت: بنی گانتس روز گذشته در یک سخنرانی در مرکز مطالعات استراتژیک و سیاسی در سرزمین های اشغالی مدعی شده بود که "ایران تنها چند هفته دیگر با دستیابی به اورانیوم غنی شده به مقدار کافی برای ساخت بمب هسته ای فاصله دارد".

از سوی دیگر رسانه های صهیونیستی از جمله روزنامه ها آرتص و رادیو اسراییل اعلام کردند که مقامات امنیتی اسراییل از اینکه این رژیم تنها مرجعی است که برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران نقشه می کشد و آن را به تنهایی اجرا می کند، (از فعالیت هسته ای ایران) ابراز نگرانی کردند!

بر اساس اعلام کانال ۱۱ اسراییل، مقامات تل آویو همچنین از انفعال و بی اقدامی ایالات متحده برای آماده سازی طرح اقدام نظامی و عدم همکاری واشنگتن با این رژیم علیه ایران نگران هستند، زیرا به ادعای آنان واشنگتن حتی در حد محکومیت لفظی ایران هم با آنان همراهی و مشارکت ندارد.

درحالیکه زرادخانه های هسته ای رژیم صهیونیستی مملو از کلاهک های هسته ای دور از چشم نهادهای جهانی ناظر در این زمینه است و فعالیت های مخفی هسته ای این رژیم در تاسیسات دیمونا ادامه دارد، وزیر جنگ این رژیم مدعی است که ایران در حال کار بر روی سانتریفیوژهای پیشرفته است.

اعلام  خبر آغاز مذاکرات وین در خرداد ماه و احتمال لغو تحریم های ایران موجب ناراحتی صهیونیست ها شده است، از این رو مقامات تل آویو دوباره تلاش های خود را برای به شکست کشاندن مذاکرات آینده وین میان ایران و گروه ۱+ ۴ تشدید کرده اند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما