اجتماعی
فارس
۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۰۹:۲۶:۲۶
شهادت یک مرزبان در مرزهای شمالی سیستان‌وبلوچستان
شهادت یک مرزبان در مرزهای شمالی سیستان‌وبلوچستان
در درگیری اشرار مسلح در مرز ایران و افغانستان در شمال سیستان و بلوچستان، «محمد صیاد» یکی از نیروهای جان برکف مرزبانی به درجه رفیع شهادت نیز نائل شد.
فارس

تعدادی از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران عصر دیروز در حین دیده بانی و پایش نوار مرزی با اشرار مسلح که از سمت خاک کشور افغانستان قصد تعرض به مرزهای کشور را داشتند درگیر و با حضور مقتدرانه خود باعث فرار آنها شدند و امنیت به صورت کامل هم اکنون در مرزهای شمالی این استان برقرار است.
در این درگیری مسلحانه گروهبان محمد صیادی یکی از نیروهای جان برکف مرزبانی بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نیز نائل آمد.
شهید صیادی متاهل و دارای یک فرزند دختر است.
فرماندار شهرستان هیرمند شهادت گروهبان شهید محمد صیادی یکی از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران مستقر در مرزهای این شهرستان را تبریک و تسلیت گفت.
میثم برازنده، فرماندار شهرستان هیرمند با انتشار پیامی اعلام کرد: «خبر شهادت مرزبان غیور و شجاع کشورمان در منطقه مرزی شهرستان موجب تاسف، تاثر و تالم خاطر فراوان گردید.
فرماندار هیرمند افزود: اینجانب شهادت جانگداز و تاسف بار گروهبان صیادی از مرزبانان جان بر کف مرزبانی جمهوری اسلامی ایران را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و شهرستان هیرمند به ویژه خانواده داغدار این عزیز تبریک و ‏تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید وطن رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت می‌نمایم»‎.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما