بین الملل
فارس
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۱۳:۴۶:۱۹
ارسال سومین پیام تهدید‌آمیز برای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
ارسال سومین پیام تهدید‌آمیز برای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
چند ساعت پس از گزارش رسانه‌های عبری درباره ارسال دومین پیام تهدید‌آمیز برای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، او سومین پیام تهدیدآمیز را نیز دریافت کرد.
فارس


پلیس رژیم موقت صهیونیستی یک نظامی را به اتهام تهدید «نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم بازداشت کرد.

بنابر گزارش شامگاه پنجشنبه پایگاه خبری «مکان»، همزمان با ارسال دو پیام تهدید‌آمیز برای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، این نظامی نیز بنت را در شبکه‌های اجتماعی تهدید کرده است.

شبکه عبری «کان۱۱» نیز در این خصوص گزارش داد که این تهدید در قالب یک پیام در صفحه حزب «یش عتید» صورت گرفته و پلیس رژیم صهیونیستی تحقیقات خود را درباره این سرباز آغاز کرده است.

کان در ادامه ادعا کرد که پلیس به این نتیجه رسیده که این سرباز نمی‌تواند به اسلحه دسترسی داشته باشد و خطرساز نیست از‌این‌رو او را آزاد کرده‌اند.

این سرباز در حالی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را تهدید کرده که رسانه‌های عبری طی روزهای گذشته از ارسال دو پیام تهدید‌آمیز به همراه گلوله برای خانواده نفتالی بنت خبر داده بودند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی عصر روز گذشته بدون ذکر جزئیات بیشتر گزارش داد که پیام تهدیدی به همراه گلوله برای خانواده نفتالی بنت ارسال شده و در آن یکی از پسران بنت به نام «یونیت بنت» تهدید شده است.

این گزارش در حالی منتشر شد که در تاریخ ششم ماه جاری نیز سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) خبر داده بود که پیامی با محتوای تهدید‌آمیز به همراه یک گلوله به منزل نخست‌وزیر این رژیم ارسال شده است.

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که به همراه شاباک مشترکا در حال تحقیق بر روی این موضوع است و تل‌آویو به رسانه‌ها دستور داده از انتشار جزئیات بیشتر درباره جزئیات این موضوع خودداری کنند.

این گزارش در شرایطی منتشر شد که رسانه‌های صهیونیستی دوشنبه نیز خبر داده بودند که مقام‌های تل‌آویو، با توجه به شرایط امنیتی موجود در سرزمین‌های اشغالی به سفر خارجی نخواهند رفت.

طبق گزارش پایگاه خبری «آی۲۴ نیوز»، مقامات ارشد تل‌آویو از جمله نفتالی بنت نخست‌وزیر، «یائیر لاپید» وزیر خارجه و «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی به توافق رسیده‌اند که تمام برنامه‌های خود برای سفر خارجی در آینده نزدیک را لغو کنند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما