ورزشی
خبر ورزشی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ۱۰:۴۰:۴۷
دو ابهام بزرگ در لیست جدید اسکوچیچ
دو ابهام بزرگ در لیست جدید اسکوچیچ
لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران برای دو بازی با عراق و امارات درحالی اعلام می‌شود که دو ابهام بزرگ مقابل دراگان اسکوچیچ قرار دارد.
خبر ورزشی

تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و امارات در هفتم و دوازدهم بهمن ماه در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به میدان خواهد رفت.
دراگان اسکوچیچ قرار است لیست بازیکنان تیم ملی ایران را در روز سوم بهمن اعلام کند تا ملی پوشان داخلی از همین روز در اردو حاضر شوند. لژیونرها نیز از شب چهارم بهمن وارد اردو خواهند شد.
اما لیست جدید اسکوچیچ ۲ ابهام بزرگ برای علاقه مندان به فوتبال دارد؛
اولین ابهام در مورد دعوت از محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع لژیونر فوتبال کشورمان است. این مدافع که بعد از قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته لژیونر شد و به الاهلی قطر رفت، باید ادعایش را اثبات کند که آن فایل صوتی معروف جعلی است! وگرنه با حکم کمیته اخلاق روبه‌روست و شانسی برای همراهی تیم ملی ندارد.
دومین ابهام در لیست سرمربی تیم ملی ایران سرنوشت الهیار صیادمنش پس از حضور مجدد مهدی طارمی ستاره پورتو است. طارمی بعد از توئیت جنجالی علیه اسکوچیچ از دو بازی تیم ملی مقابل لبنان و سوریه محروم شد و حالا دوباره در لیست سرمربی کروات تیم ملی است. در غیاب او الهیار صیادمنش لژیونر جوان کشورمان جایگزین شد که باید دید به اردوی جدید تیم ملی دعوت خواهد شد یا نه. ضمن اینکه با رفع کدورت بین طارمی و دراگان و دعوت مجدد از ستاره پورتو، باز هم صیادمنش در لیست جدید تیم ملی قرار خواهد گرفت یا خیر؟
برای جواب این دو ابهام تا روز سوم بهمن ماه صبر کنید تا لیست جدید مرد کروات اعلام شود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما