بین الملل
مهر
۱۴۰۱/۰۱/۰۹ ۱۱:۴۲:۵۷
سفر مخفیانه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به اردن
سفر مخفیانه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به اردن
منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی از سفر مخفیانه وزیر امنیت داخلی این رژیم به اردن خبر دادند و مدعی شدند که این سفر برای ارائه تسهیلات به فلسطینی‌ها در ماه رمضان انجام گرفته است.
مهر

به نقل از خبرگزاری شهاب، یک شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «عومر بارلیف» وزیر امنیت داخلی اسرائیل هفته گذشته مخفیانه به اردن سفر کرده است تا در مورد ارائه تسهیلات به فلسطینیان در ماه مبارک رمضان به منظور جلوگیری از تنش‌های امنیتی گفتگو کند.!

به نظر می‌رسد که رژیم صهیونیستی به شدت نگران مقاومت فلسطین ها در ماه مبارک رمضان است و به همین منظور تصمیم گرفته است تا برای رفع این نگرانی اقدام به دادن برخی امتیازات مقطعی به فلسطینی‌ها کند.

سفر مخفیانه وزیر صهیونیست به اردن در حالی انجام شده است که «صالح العاروری» نایب رئیس جنبش حماس دوشنبه شب در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین گفت که هر گونه تعرض رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی در خلال ماه مبارک رمضان دروازه‌های جهنم را به روی این رژیم خواهد گشود.

این تحولات در حالی است که روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نیز گزارش داد: نخست وزیر و وزیر جنگ اسرائیل از وحشت بحرانی شدن اوضاع در سرزمین‌های فلسطینی، با پیشنهاد روز گذشته رئیس شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل) برای تخریب منازل عاملان عملیات‌های ضد اسرائیلی که ساکن مجتمع‌های فلسطینی در اراضی اشغالی هستند، مخالفت کردند.

منابع فلسطینی نیز اعلام کردندکه دوشنبه شب نظامیان رژیم صهیونیستی ۱۲ فلسطینی را در شهر «ام الفحم» و روستاهای مجاور آن بازداشت کردند. گفته می‌شود دو عامل عملیات استشهادی اخیر در «الخضیره» از اهالی «ام الفحم» بوده‌اند و این شهر از زمان انجام عملیات تا کنون چندین بار مورد حمله نظامیان صهیونیست قرار گرفته است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما