بین الملل
ایسنا
۱۴۰۰/۱۰/۰۷ ۱۰:۱۲:۲۶
جنگ لفظی نخست وزیران سابق و فعلی رژیم صهیونیستی
جنگ لفظی نخست وزیران سابق و فعلی رژیم صهیونیستی
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که رهبر اپوزیسیون این رژیم سلامت عمومی را در معرض خطر قرار می‌دهد.
ایسنا

به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: بنیامین نتانیاهو، رهبر اپوزیسیون اسرائیل به خاطر مسائل سیاسی بی ارزش با کرونا بازی می‌کند. نتانیاهو به فکر مسئولیت ملی نیست.

وی دوشنبه در توییتی نوشت: من در کنست (پارلمان اسرائیل) هستم و از قرنطینه خارج شدم چراکه مخالفان اقدام خطرناکی را انجام داده و با تصویب قانونی درخصوص قرنطینه افراد بعد از تماس با مبتلایان به سویه جدید کرونا مخالفت کردند و این در حالی است که می‌دانند که این نوع ویروس شیوع بیشتری دارد.

بنت گفت: باید سلامتی عمومی در زمان بحران کرونا بر بازی‌های بی ارزش سیاسی ارجحیت داشته باشد.

وی خطاب به نتانیاهو گفت: تو مسئول عواقب بازی‌های سیاسی‌ات هستی.

بنت گفت مجبور به خروج از قرنطینه و آمدن به کنست برای بررسی اقدامات هدفمند جهت مقابله با شیوع ویروس جدید کرونا شده است.

نتانیاهو اخیرا تهدید کرده بود که اگر بنت در جلسه کنست حاضر نشود آن را تعطیل خواهد کرد این در حالی است که وی پس از ابتلای دخترش به کرونا قرنطینه شده بود.

از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو از بنت به شدت انتقاد کرد و گفت: دولت بنت آشفته و سردرگم است و قادر به انجام هیچ کار درستی نیست و در مقابله با کرونا، تروریسم و برنامه هسته‌ای ایران شکست خورده است.

وی گفت: بنت برای فرار از گفتگو درباره این مسائل تلاش کرد چرا که می‌ترسید انتقاد را قبول کند و حقیقت بسیار سختی را درباره دولتش بشنود. از شکایت کردن دست بردارید و حقیقت درباره شکست دولت فریبکارتان را بشنوید.

نتانیاهو گفت: اولین کسی که در مقابله با کرونا شکست خورد بنت است که وعده داده بود ظرف ۴ هفته آن را از بین ببرد و امروز بعد از شش ماه از تشکیل بدترین دولت در تاریخ اسرائیل او هیچ کاری نتوانست بکند.

نتانیاهو گفت: بنت از اسرائیلی‌ها خواست به خارج سفر نکنند این در حالی است که وزرای دولتش همچنان این کار را می‌کنند. بنت در تحقق دستاوردها صفر مطلق است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما