ورزشی
ایسنا
۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ۱۹:۴۱:۰۳
رونالدو در تیم‌ملی پرتغال می‌ماند
رونالدو در تیم‌ملی پرتغال می‌ماند
رسانه پرتغالی از ادامه حضور کریستیانو رونالدو در تیم ملی فوتبال این کشور خبر داد.
ایسنا

در مورد آینده کریستیانو رونالدو پس از حذف از جام جهانی صحبت‌های زیادی مطرح شد. افرادی معتقدند او دیگر نباید در تیم ملی پرتغال باشد ولی عده‌ای نیز عقیده دارند رونالدو باید همچنان در خط حمله تیم ملی کشورش حضور داشته باشد.
کریستیانو رونالدو جام جهانی قطر را با گریه به پایان رساند. حذف شدن توسط مراکش در یک چهارم نهایی بدون شک ضربه بزرگی برای رونالدو بود. با وجود همه چیز، شماره ۷ این تیم گفت که او هرگز به کشورش پشت نخواهد کرد. مهاجم گلزن پرتغالی‌ها اعلام کرد که هنوز زمان بازنشستگی از تیم ملی فرا نرسیده است.
رسانه Correio da Manha اعلام کرد که کریستیانو رونالدو به ماندن در این تیم فکر می کند حتی اگر فرناندو سانتوس همچنان سرمربی باشد. در طول جام جهانی گفته شد که رابطه بین این دو به سردی گراییده است.
روزنامه رکورد چاپ پرتغال در واکنش به این اتفاقات نوشت که پس از مشاجره لفظی بین سانتوس و رونالدو، کریستیانو رونالدو در نهایت به فکر ترک قطر افتاد. خبری که اتحادیه فوتبال پرتغال آن را به شدت تکذیب کرد.
این بازیکن ۳۷ ساله پرتغالی بعد از حذف پرتغال در شبکه اجتماعی خود نوشت: اکنون باید منتظر بمانیم تا زمان همه چیز را مشخص کند و به همه اجازه دهد که نتیجه‌گیری‌های خود را انجام دهند.
پرتغالی‌ها در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه یک بر صفر مغلوب مراکش شدند. رونالدو در پنج مسابقه در این مسابقات شرکت کرد و یک گل به ثمر رساند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما