اجتماعی
مهر
۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ۱۲:۲۱:۱۵
خواستگار انتقام‌جو دستگیر شد
خواستگار انتقام‌جو دستگیر شد
رئیس پلیس فتای استان اردبیل گفت: خواستگار انتقام‌جو در اردبیل که تصاویر شخصی شاکی را در فضای مجازی منتشر کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
مهر

سرهنگ علی قهرمان طالع صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خواستگار انتقام‌جویی که بعد از شنیدن جواب رد اقدام به انتشار تصاویر شخصی شاکیه در فضای مجازی کرده بود، با تشکیل پرونده شاکی شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه شاکی با حضور در نیروی انتظامی خواستار تشکیل پرونده و رسیدگی به موضوع شد، افزود: کارشناسان پرونده بلافاصله با اخذ مستندات دیجیتال و انجام تحقیقات فنی و پلیسی با کشف سرنخ‌های مختلف پیرامون موضوع، هویت واقعی متهم را شناسایی و به پلیس فتا منتقل کردند.

رئیس پلیس فتای استان اردبیل بیان کرد: متهم در بازجویی خود اعتراف کرد که پس از برقراری ارتباط با شاکیه در فضای مجازی و طرح دوستی و همچنین ملاقات حضوری اقدام به تصویر برداری مخفیانه کرده و پس از پیشنهاد ازدواج با شنیدن جواب منفی عصبانی و شروع به تهدید و انتشار تصاویر شاکیه در فضای مجازی کرده است.

سرهنگ قهرمان طالع با هشدار به کاربران برای محافظت از اطلاعات خود در فضای مجازی افزود: با توجه به گسترش ارتباطات در فضای مجازی و بخصوص شبکه‌های اجتماعی و افزایش شکایات سو استفاده از عکس‌ها و فیلم‌های شخصی، کاربران باید نسبت به روابط و انتشار عکس و فیلم‌های شخصی خود هوشیاری و احتیاط کامل را داشته باشند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما