ورزشی
مهر
۱۴۰۰/۰۸/۱۰ ۱۱:۲۵:۰۴
گواهی رکوردشکنی پاراکماندار ایران در توکیو صادر شد
گواهی رکوردشکنی پاراکماندار ایران در توکیو صادر شد
فدراسیون جهانی تیرو کمان گواهی‌نامه رکوردشکنی غلامرضا رحیمی در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را به ایران اهدا کرد.
مهر

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیروکمان، فدراسیون جهانی تیر وکمان ضمن تبریک به فدراسیون ایران بابت رکوردشکنی غلامرضا رحیمی در بازی‌های پارالمپیک و حمایت‌های صورت گرفته از وی، گواهی نامه این رکورشکنی را به ایران اهدا کرد و از فدراسیون خواست تا این مدرک را در اختیار غلامرضا رحیمی قرار دهد.
متن پیام به شرح زیر است:
«فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان مفتخر است که گواهی رکوردشکنی پارالمپیک توسط ورزشکارتان را به شما اعلام کند. ما بخاطر تلاش بی‌وقفه‌ای که انجام دادید، به شما تبریک عرض کرده و از همکاری تنگاتنگ شما با فدراسیون جهانی تشکر می‌کنیم. امیدواریم این رکورد پارالمپیک منادی یک تجلیل با شکوه و انگیزه زیادی برای ورزشکاران تیراندازی با کمان و فدراسیون باشد.ضمن تشکر مجدد، خواهان ادامه تلاش شما هستیم. لطفا گواهی رکورد، همراه با نامه فدراسیون جهانی را به ورزشکار سریعا ارسال کنید.»


در مرحله مقدماتی مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو غلامرضا رحیمی در بخش ریکرو انفرادی با امتیاز ۶۴۴ در رده نخست قرار گرفت و رکورد بازی‌ها را به خود اختصاص داد.
رحیمی با ۶۴۴ امتیاز رکورد پارالمپیک در بخش ریکرو مردان را که پیش از این در اختیار ابراهیم رنجبر از کشورمان با ۶۳۷ امتیاز بود را ارتقا بخشیده بود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما