سیاسی
آخرین خبر
۱۴۰۰/۰۵/۱۷ ۱۱:۵۰:۵۶
خبرهای تازه درباره اعلام لیست کابینه رئیسی به مجلس
خبرهای تازه درباره اعلام لیست کابینه رئیسی به مجلس
عضو هیات رئیسه، سخنگوی هیئت رئیسه و یک نماینده مجلس تازه ترین احتمالات درباره ارسال لیست کابینه رئیسی به مجلس را مطرح کردند.
آخرین خبر

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه لیست اعضای کابینه پیشنهادی دولت آیت الله رئیسی برای حضور در دولت سیزدهم هنوز نهایی نشده، اظهار داشت: به احتمال زیاد این لیست روز سه شنبه هفته جاری به مجلس ارسال می‌شود. 
وی افزود: بعد از اعلام لیست اعضای پیشنهادی کابینه، مجلس شورای اسلامی بررسی صلاحیت این افراد را بررسی خواهد کرد. 

در همین رابطه سید نظام الدین موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت و گو با ایرنا درباره لیست وزیران پیشنهادی گفت: در برخی خبرها گفته شده بود که قرار است امروز یکشنبه اسامی وزیران پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس ارائه شود. اما تاکنون لیستی بدست ما نرسیده است.
سخنگوی هیات رییسه مجلس افزود: این که برخی افراد زمان اعلام می‌کنند و می‌گویند لیست سه شنبه قرار است ارائه شود همه گمانه‌زنی است و دقیق نیست. خبر دقیق را فقط همکاران دولت اعلام می‌کنند.

در همین حال محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس در گفتگو با مهر اظهار داشت: فهرست وزرای پیشنهادی امروز (یکشنبه ۱۷ مرداد) به مجلس ارائه نخواهد شد.

وی ادامه داد: وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم روز چهارشنبه (۲۰ مرداد) به مجلس معرفی خواهند شد و بررسی رای اعتماد به وزرا پس از تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما