سیاسی
تسنیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۹ ۱۱:۴۰:۳۶
ذوالنور: سکوت ‌خواص در سال ۸۸ ‌از خیانت سران فتنه کمتر نبود
ذوالنور: سکوت ‌خواص در سال ۸۸ ‌از خیانت سران فتنه کمتر نبود
نماینده قم در مجلس ‌با بیان اینکه سکوت ‌خواص در سال ۸۸ ‌از خیانت سران فتنه کمتر نبود، گفت: اگر مردم در سال ۸۸ مقاومت نمی‌کردند، فتنه به اهداف خود می‌رسید و جمهوری اسلامی به مسلخ می‌رفت.
تسنیم

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور پیش از ظهر امروز در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی در مدرسه فیضیه حوزه علمیه با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای با صرف هزاران میلیارد دلار به جان اعتقادات و استحاله فرهنگی جوانان ایران افتاده است، اظهار داشت: انتخابات که یک عرصه و کارزار مهم برای تجلی قدرت و وحدت ملی است اما گروهی از افراد موسوم به ملی مذهبی 14 ماه قبل از انتخابات برای توطئه و فتنه انگیزی با حضور اندیشمندان آمریکایی به هم اندیشی و مشورت پرداختند.

وی با بیان اینکه نتیجه این نشست این شد که شعار و رمز انتخابات سال 88 باید دو کلمه دورغ و تقلب باشد، افزود: 8 ماه قبل از انتخابات نیز کمیته صیانت از آرا برای القای احتمال تقلب در ایران تشکیل شد تا به دنیا این پیام را مخابره کند که ما به نظام خود اعتماد نداریم و سیستم انتخاباتی ما ناسالم است تا پشتیبانی های بین المللی را جلب و بستر لازم برای لشگرکشی های خیابانی فراهم شود.

ذوالنوری با بیان اینکه‌ میرحسین موسوی 24 هزار ناظر بر صندوق های انتخاباتی داشت اما حاضر به بازشماری صندوق آرا نشد و فقط بر روی ابطال انتخابات تمرکز کردند، تصریح کرد: هدف آنها از ابطال انتخابات این بود تا عدم صلاحیت ایران در برگزاری انتخابات را اثبات کرده و پای سازمان ملل را در برگزاری انتخابات باز کنند، هدف نابودی ایران بود.

وی با بیان اینکه پاشنه اصلی انقلاب‌های رنگی برانگیختگی احساسات عمومی و کشاندن مردم به خیابان‌ها‌ست، ادامه داد: در این بین سکوت برخی از خواص ما در سال 88 از خیانت سران فتنه کمتر نبود. کشته‌سازی برای فعال نگه داشتن آشوب و لشکرکشی های خیابانی به همین منظور در دستور کار عوامل آشوب تبدیل شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی مردم دروغ اصحاب و سران فتنه و دخالت مستقیم سران استکبار، گروه های تجزیه طلب و ضد انقلاب را دیدند به بطلان این حرکت شیطانی و خیانتکارانه پی بردند و راه خود را از آنها جدا کردند و امواج بازگشت و توبه فریب خوردگان آغاز شد، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در آن سالها با وجود روزه‌داری مردم در بین معترضان آب معدنی پخش می کردند و به دانشجویان خود گفته بودند در صورت حضور در مراسم 9 دی از دانشگاه اخراج خواهند شد.

وی با بیان اینکه با تعرض معترضان به اعتقادات مردم به ویژه در روز عاشورا و تاسوعا و آتش زدن حسینیه و مسجد، احساسات مردمی به جوش آمد، گفت: علت اینکه فتنه 88 برغم تمام پشتیبانی های جریان های ضد انقلاب شکست خورد، وجود رهبری بصیر و آگاه و مردم در صحنه بود. اگر مردم در سال 88 مقاومت نمی‌کردند، فتنه به اهداف خود می رسید و جمهوری اسلامی به مسلخ می رفت.

وی با بیان اینکه هرجا در طول تاریخ شاهد اجتهاد در برابر نص و مصلحت اندیشی بین امت و امام مسلمین بودیم جامعه اسلامی ضربه خورده است، اضافه کرد: در دولت سیزدهم به اندازه ای واکسن وارد شده ‌که نیاز کشور را تامین کند در حالی که در دولت قبل ورود واکسن را به مساله تحریم گره زده بودند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما