بین الملل
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۶:۴۵:۵۸
موج انتقاد‌ صهیونیست‌ها از بنت در موضوع حمله اخیر به غزه
موج انتقاد‌ صهیونیست‌ها از بنت در موضوع حمله اخیر به غزه
نظامیان صهیونیست با انتقاد از فاش کردن اسرار نظامی از سوی نخست‌ وزیر این رژیم، اعلام کردند بنت خطوط قرمز را رد کرده است.
باشگاه خبرنگاران جوان

به گزارش رای الیوم، پس از اینکه دفتر «نفتالی بنت» نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه گذشته بعد از جلسه امنیتی که در خصوص اصابت راکت نیرو‌های قدس به اراضی اشغالی برگزار شده بود، اعلام کرد که این رژیم قصد دارد در واکنش به این موشک‌ها به غزه حمله کند نظامیان صهیونیست موجی از اعتراضات را روانه بنت کردند.

یکی از افسران ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گفت: آنچه توسط دفتر بنت فاش شد در جریان حملات یکشنبه به نوار غزه، نیروی هوایی را به خطر انداخت.

دیگر نظامیان صهیونیست نیز تاکید کردند که بنت با افشای اسرار نظامی خطوط قرمز این رژیم را رد کرده است.

به گزارش یک شبکه رژیم صهیونیستی، انتقاداتی نیز در خصوص رفتار اغراق‌آمیز نظامیان این رژیم در نادیده گرفتن قدرت مقاومت فلسطین وجود دارد که باعث شده در مقابل غزه جدی رفتار نکنند و جان شهرک‌نشینان را نیز به خطر بیندازند.

صبح شنبه از اراضی اشغالی و سواحل «غوش دان» صدای انفجاری به گوش رسید. منابع محلی نیز تاکید کردند از سوی غزه چند فروند راکت با عبور از سامانه «گنبد آهنین» به این اراضی اصابت کردند.

در واکنش به پرتاب این موشک‌ها حماس اعلام کرد بر اثر برخورد رعد و برق موشک‌ها فعال و سپس پرتاب شدند، اما صهیونیست‌ها در اقدامی تلافی‌جویانه با جنگنده‌ها و توپخانه‌های خود به غزه حمله کرده و باعث وارد آمدن خسارات مادی شدند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما