اقتصادی
آخرین خبر
۱۴۰۱/۰۸/۱۰ ۱۸:۳۸:۵۳
سکه امامی کولاک کرد؛ درجا زدن دلار در صرافی های بانکی
سکه امامی کولاک کرد؛ درجا زدن دلار در صرافی های بانکی
روند افزایشی طلا و سکه در عصر امروز نیز ادامه داشت و تابلوهای قیمت یکدست سبز پوش بودند.سکه امامی با جهش قیمتی 377 هزار تومانی خود نه تنها بالاترین رشد عصر امروز را به خود اختصاص داد بلکه از میانه کانال 15 میلیونی هم عبور کرد.دلار اما بدون تغییر نسبت به صبح در صرافی های بانکی معامله شد.
آخرین خبر

عصر امروز تابلوی سبز قیمتها در بازار طلا و سکه نرخ 15 میلیون و 703 هزار تومانی را برای سکه امامی نمایش دادند که نسبت به صبح با افزایش 377 هزار تومانی همراه بود.سکه بهار آزادی هم از رشد بی نصیب نبود و با 249 هزار تومان افزایش، 14 میلیون و 791 هزار تومان قیمت گذاری شد.هر گرم طلای 18 عیار نیز با افزایش 14 هزار و 500 تومانی،1 میلیون و 375 هزار تومان ارزش گذاری شد.

قیمت طلا و انواع سکه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

همچنین دلار در صرافی های بانکی بدون تغییر نسبت به صبح و با نرخ 28 هزار و 974 تومان در تابلوی قیمت ها نمایان شد.یورو نیز با مشابه دلار تغییری نداشت و با قیمت 28 هزار و 984 تومان معامله شد.

رکوردشکنی در بازار
به گزارش تجارت نیوز، مشاهدات میدانی از نرخ خرید و فروش ارز در بازار آزاد حاکی از شکستن رکورد قیمت دلار فردایی است. طبق اطلاعاتی که در برخی کانال‌های تلگرامی در ظهر روز ۱۰ آبان منتشر شده قیمت دلار فردایی از مرز ۳۳ هزار و ۶۰۰ تومان هم عبور کرده است. این در حالی است که سقف تاریخی پیشین دلار در محدوده ۳۳ هزار و ۵۵۰ تومانی و در تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۱ به ثبت رسیده بود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما