سیاسی
فارس
۱۴۰۰/۱۲/۱۷ ۰۹:۰۳:۱۳
امیدوارم همه اعضای دولت در مسیر رئیس‌جمهور حرکت کنند
امیدوارم همه اعضای دولت در مسیر رئیس‌جمهور حرکت کنند
رئیس مجلس خبرگان با اشاره به رویکرد محرومیت زدایی رئیس جمهور، تاکید کرد: امیدوارم دیگر اعضا و کارکنان دولت هم در مسیر رئیس جمهور حرکت کنند و حرکت روبه رشدی داشته باشیم.
فارس

آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز(سه شنبه) در نهمین اجلاسیه رسمی پنجمین دوره این مجلس، اظهار داشت: امیدواریم در این اجلاس اخیر سال نتایج خوبی داشته باشیم و باید هرچه می‌توانیم در مورد مسائل زمان و برای افراد فقیر و مستمندان فکر کنیم.

وی با بیان اینکه همیشه به این فکر بودم و هستم که حرفهایمان غیر از حرف نتیج عملی هم داشته باشد، گفت: خدا ان شالله به ما ایمان و اخلاص و معرفت دهد و چیزی که مد نطر من است، عنایت به قشر محروم و عائله مند جامعه است چون خیلی به مشکل و سختی می گذرانند و تا جایی که می توانیم باید بصورت مستقیم و غیر مستقیم باید کمک کنیم کسانی پیدا نشوند که شب عید غذا مناسبی نداشته باشند.

آیت الله جنتی تاکید کرد: خدا بانیان کمیته امداد را بیامرزد ولی این کمک ها کم است و حکومت علوی که در انتطار بودیم باید آثاری داشته باشد و علی (ع) نمی توانست ببیند کسی شکمش گرسنه باشد.

رئیس مجلس خبرگان با اشاره به رویکرد محرومیت زدایی رئیس جمهور، تاکید کرد: امیدوارم دیگر اعضا و کارکنان دولت هم در مسیر رئیس جمهور حرکت کنند و حرکت روبه رشدی داشته باشیم، گفت: اگر بتوانیم شکم گرسنه را سیر کنیم معجزه کرده ایم و این حداقل وظیفه حکومت اسلامی هست و چیزهای دیگر چون پوشاک و وسایل زندگی هم نیازمند هستند. 

آیت الله جنتی با تاکید بر اینکه باید اولویت هارا در نظر بگیریم و اولویت با ایتام، سادات و خانواده های عائله مند است، بیان داشت: امیدواریم از مناجات شعبانیه که از بهترین مناجات ها هست بهره خوبی ببریم. 

رئیس مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: امکانات ما محدود است و خدا بیش از تکلیف ما نمی خواهد و باید در حد امکاناتمان به محرومین رسیدگی کنیم. 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما