ورزشی
ایسنا
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۱۰:۵۱:۵۰
ژاوی: هر بازی برای ما به مثابه جنگ جهانی است
ژاوی: هر بازی برای ما به مثابه جنگ جهانی است
سرمربی بارسلونا از پیروزی خفیف برابر مایورکا بسیار راضی و خوشحال است.
ایسنا

به نقل از اسپورت، بارسلونا در یکی از بازی‌های حساس هفته نوزدهم لالیگا به مصاف مایورکا رفت و توانست با یک گل به پیروزی برسد.
ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: سه امتیاز طلایی را به دست آوردیم. شب خوبی برای ما بود. اکنون تنها یک امتیاز با تیم چهارم فاصله داریم و این نشان می دهد که شانس زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داریم. ما درحالی پای به این دیدار گذاشتیم که غائبان زیادی داشتیم. خواستار تعویق بازی شدیم اما این درخواست رد شد. بسیار خوشحالیم که این پیروزی ارزشمند را کسب کردیم.
او ادامه داد: لوک دیانگ در این بازی درخشید و یک گل سه امتیاز حساس به ثمر رساند. لوک مهاجم خوبی است و من این را قبلا گفتم و الان هم تکرار می‌کنم. او یک الگوی مناسب برای همه است زیرا باتمرکز بالا تلاش می‌کند و کاملا در خدمت تیم است. باید به ستایش از ترشتگن هم بپردازم که او هم سهم بسزایی در کسب این پیروزی داشت. ترشتگن دروازه بان بزرگی است و این را بارها ثابت کرده است.
سرمربی بارسلونا در ادامه گفت: این پیروزی بسیار مهم بود. بازی کردن در خانه مایورکا اصلا آسان نیست. آنها روی توپ های بلند بسیار خوب هستند اما ما بسیار خوب دفاع کردیم. در نیمه نخست نمایشی قهرمانانه داشتیم اما در نیمه دوم اشتباهاتی داشتیم و عقب نشینی کردیم. هر بازی برای ما همچون جنگ جهانی است. فصل نخست لالیگا به پایان رسید و امیدوارم که دوران امپراتوری پیروزی ما از این بازی آغاز شود.
با این پیروزی بارسلونا با 31 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما