ورزشی
مهر
۱۴۰۰/۰۵/۲۹ ۱۱:۰۱:۳۴
توضیحات علیرضا درباره کمک به فیلمبردار بازی فاینورد
توضیحات علیرضا درباره کمک به فیلمبردار بازی فاینورد
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد درباره اتفاق ویژه بازی این تیم مقابل الفسبورگ سوئد توضیحاتی ارائه کرد.
مهر

تیم فوتبال فاینورد شب گذشته در مسابقات لیگ کنفرانس یوفا موفق شد با نتیجه ۵ بر صفر تیم الفسبورگ سوئد را از پیش رو بردارد. گل دوم فاینورد در دقیقه ۳۰ توسط علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی این تیم به ثمر رسید.
اتفاق ویژه این مسابقه اما دقایقی پیش از گل جهانبخش رخ داد. یکی از بازیکنان تیم الفسبورگ وقتی به پاس هم تیمی خود نرسید، توپ را محکم به سمت تماشاگران فاینورد شوت و در ادامه به دوربین کنار زمین برخورد کرد. همین مسئله باعث شد تا دوربین به زمین بیافتد.
علیرضا جهانبخش که در نزدیکی این صحنه قرار داشت، به سمت فیلمبردار رفت و کمک کرد تا دوربین دوباره در جای خود مستقر شود.
جهانبخش در پایان این مسابقه درباره کمک کردنش به فیلمبردار گفت: کار آن پسر (بازیکن الفسبورگ) خیلی هوشمندانه نبود. بعد از اتفاقی که رخ داد فکر کردم که باید به فیلمبردار کمک کنم. مارکوس پدرسن هم لحظاتی کمک کرد. سعی کردیم دوباره دوربین را عمودی قرار بدهیم. من باید به او (فیلمبردار) کمک می‌کردم و این کار را انجام دادم.
بازیکن ایرانی فاینورد درباره برد پر گل تیمش هم تصریح کرد: بازی فوق العاده ای بود. در نیمه اول سه گل زدیم و در نیمه دوم به گلزنی ادامه دادیم. ما خوب کار کردیم و بهتر از این نمی‌شود اما بازی برگشت در چمن مصنوعی دشوار است.
جهانبخش افزود: نمی گویم بازی برگشت آسان است. با تمام توان برای برد به زمین می‌رویم و سعی می‌کنیم با بسته نگه داشتن دروازه خود به مرحله گروهی راه یابیم.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما