اقتصادی
خبرآنلاین
۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ۰۹:۱۸:۱۴
ريزش قيمت ها در بازار خودرو شدت گرفت/ سمند ۶ ميليون تومان ريخت
ريزش قيمت ها در بازار خودرو شدت گرفت/ سمند ۶ ميليون تومان ريخت
رصد روند قيمت ها در بازار خودرو حاکي از آن است که از ابتداي هفته جاري تاکنون ريزش قيمت ها در بازار خودرو شدت گرفته است؛ رانا از ابتداي هفته تاکنون ۲ ميليون تومان ارزان شده است.
خبرآنلاین

بررسي روند قيمت ها در بازار خودرو از ابتداي هفته تاکنون حاکي از کاهش گسترده قيمت ها در بين خودروهاي پرايد موجود در بازار است؛ پرايد ۱۱۱ از ۱۵۵ ميليون تومان در ابتداي هفته جاري در حال حاضر به ۱۵۳ ميليون تومان رسيده است و پرايد ۱۳۱ نيز در اين مدت يک ميليون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۱۳۷ ميليون تومان قيمت خورده است و پرايد ۱۳۲ نيز از ۱۳۳ ميليون تومان در ابتداي هفته در حال حاضر ۱۳۲ ميليون تومان قيمت خورده است و پرايد ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ نيز در اين مدت يک ميليون تومان ارزان شده است و مدل ۱۳۹۹ اين خودرو نيز در اين مدت کاهش قيمت ۲ ميليون توماني را تجربه کرده است.

در بين خودروهاي پژو موجود در بازار در عين حال که قيمت خودروهاي پژو ۲۰۶ تيپ ۲ و تيپ ۵ از ابتداي هفته تاکنون ثابت بوده است و پژو پارس مدل ۱۳۹۹ در اين مدت ۲ ميليون تومان ارزان شده است و ۲۵۱ ميليون تومان قيمت خورده است مدل ۱۴۰۰ اين خودرو با افزايش قيمت مواجه شده است و اين خودرو از ۲۷۱ ميليون تومان در ابتداي هفته امروز به ۲۷۲ ميليون تومان رسيده است.

در بين خودروهاي مونتاژ اين گروه قيمت پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ از ابتداي هفته تاکنون ثابت بوده است و مدل ۱۳۹۸ اين خودرو در اين مدت کاهش قيمت ۲ ميليون توماني را تجربه کرده است و در حال حاضر ۹۳۸ ميليون تومان قيمت خورده است.

روند کلي قيمت ها در بين خودروهاي سمند موجود در بازار در اين مدت ريزشي بوده است و تنها خودرو سمند ال ايکس مدل ۱۴۰۰ در اين مدت افزايش قيمت ۲ ميليون توماني را تجربه کرده است؛ سمند ال ايکس مدل ۱۳۹۹ از ۲۳۷ ميليون تومان در ابتداي هفته امروز به ۲۳۵ ميليون تومان رسيده است و سمند ال ايکس اي اف ۷ نيز در اين مدت ۶ ميليون تومان ارزان شده است.

اين کاهش قيمت ها در بين خودروهاي ارزان قيمت موجود در بازار نيز مشهود است؛ خودرو رانا ال ايکس مدل ۱۳۹۸ از ابتداي هفته تاکنون ۲ ميليون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۲۲۳ ميليون تومان قيمت خورده است و ساينا دنده اي مدل ۱۴۰۰ نيز از ۱۶۴ ميليون تومان در ابتداي هفته امروز ۱۶۰ ميليون تومان قيمت خورده است.

قيمت روز خودرو در جدول زير آمده است:

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما