ورزشی
خبر ورزشی
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۲۱:۳۳:۲۰
سرمربی پرسپولیسی، ایران را دوست دارد/ فدراسیون مذاکره می‌کند؟
سرمربی پرسپولیسی، ایران را دوست دارد/ فدراسیون مذاکره می‌کند؟
خیلی ها می گویند اگر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رای به جذب برانکو دهد این مربی می تواند عمانی ها را برای بازگشت به تهران راضی کند.
خبر ورزشی

بعد از اینکه مهدی تاج به این نتیجه رسید، اسکوچیچ نمی تواند مربی موثری برای هدایت تیم ملی در جام جهانی باشد، نام چند مربی خارجی به میان آمد که یکی از آنها برانکو ایوانکوویچ بود.
در صحبت هایی که مهدی تاج با دوستان خود داشت به این جمع بندی رسیدند که هدایت تیم ملی یا باید به یک مربی ایرانی محول شود یا مربی خارجی که نسبت به فوتبال ایران شناخت کافی دارد. از بین برانکو و کارلوس کی روش، کارلوس کی روش سهل تر بود به این خاطر که بیکار بود و راحت می توانست به تهران بیاید و همانند دو جام جهانی قبلی هدایت گر تیم ملی باشد.ضمن اینکه برانکو سرمربی تیم ملی عمان بود و البته هست.
عدم صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی با هدایت کارلوس کی روش، مهدی تاج را نسبت به آینده تیم ملی با این مربی دلسرد کرده است. هر چند او در مصاحبه ای که با رسانه ها پیرامون عملکرد تیم ملی داشت، گفت که ایران بدشانسی آورد. در غیر اینصورت به دور بعدی مسابقات صعود می کرد. البته مهدی تاج نمی توانست غیر از این صحبت کند به این خاطر که او موجب حضور دوباره کارلوس کی روش در تهران شده است.
ملاقات میرشاد ماجدی با برانکو در حاشیه دیدار تیم ملی جوانان در برابر عمان شائبه بازگشت این مربی را به تیم ملی به وجود آورده است. به خصوص که این عضو هیات رئیسه مخالف تدوام حضور کارلوس کی روش در تیم ملی است و بعد از اینکه صندلی ریاست را به مهدی تاج داد، خطاب به خبرنگاران گفت پای برگه برکناری اسکوچیچ و حضور دوباره کارلوس کی روش در تیم ملی را امضاء نخواهد کرد.
آیا برانکو می تواند به تهران برگردد و دوباره مربی تیم ملی شود؟
این مربی کروات بدون شک علاقمند به تیم ملی فوتبال ایران است. اما مشکل اینجاست که قراردادش با تیم ملی فوتبال عمان تا پایان جام ملت های ۲۰۲۳ تمدید شده است و فدراسیون فوتبال باید برای بخدمت گیری این مربی مستقیما با فدراسیون فوتبال عمان صحبت کند. فدراسیون فوتبال ایران رابطه خوبی با فدراسیون فوتبال عمان دارد و خیلی ها می گویند اگر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رای به جذب برانکو دهد این مربی می تواند عمانی ها را برای بازگشت به تهران راضی کند.
البته برای انتخاب مربی تیم ملی هم چنان باید صبور بود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما