ورزشی
خبرآنلاین
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۰:۳۷:۴۰
برنامه ویژه سفر لژیونرهای تیم ملی ایران به کره‌جنوبی
برنامه ویژه سفر لژیونرهای تیم ملی ایران به کره‌جنوبی
لژیونرهای تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با کره جنوبی به صورت مستقیم راهی این کشور می‌شوند.
خبرآنلاین

اردوی تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی در تهران آغاز می‌شود که لژیونرها در آن حضور نخواهند داشت.
بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ‌های اروپا به دلیل درگیری در این رقابت‌ها نمی‌توانند زودتر از تعطیلات سه روزه فیفا در اردوی تیم ملی فوتبال شرکت کنند.
از این رو بیشتر اعضای تیم ملی ایران که لژیونر هستند اول فروردین ۱۴۰۱ با پرواز مستقیم به کره جنوبی سفر می‌کنند تا در سئول به جمع هم تیم‌های خود اضافه شده و در تمرینات تاکتیکی دراگان اسکوچیچ شرکت کنند.
بلیت پرواز تمام بازیکنان لژیونر دعوت شده به اردوی تیم ملی ایران تهیه شده است تا با مشکل کمبود بلیت در نوروز ۱۴۰۱ روبرو نشوند.
همچنین پرواز چارتر تیم ملی ایران نیز با حضور نزدیک به ۴۰ نفر از تهران راهی کره جنوبی می‌شود تا تمام اعضای تیم در آنجا دور هم جمع شوند. سردار آزمون، مهدی طارمی، علی قلی زاده، علیرضا جهانبخش، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، اللهیار صیادمنش، شهاب زاهدی، پیام نیازمند، امیرعابدزاده و … از جمله ملی پوشان لژیونر در اردوهای قبلی تیم ملی بوده‌اند.
تیم ملی فوتبال ایران چهارم فروردین ۱۴۰۱ مقابل کره جنوبی بازی می‌کند. دو تیم در حالی به مصاف همدیگر می‌روند که صعود خود را پیش از این به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی کرده بودند اما شاگردان پائولو بنتو در تیم ملی کره جنوبی برای تصاحب جایگاه ایران در صدر گروه A نیاز به سه امتیاز این بازی دارد.
تیم ملی ایران در پایان هفته هشتم با ۲۲ امتیاز و کره جنوبی با ۲۰ امتیاز رتبه‌های اول و دوم گروه A انتخابی جام جهانی قطر در قاره آسیا را تصاحب کرده‌اند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما