بین الملل
تسنیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ ۱۲:۱۰:۳۰
جزئیات سومین عملیات از قول سخنگوی ارتش یمن
جزئیات سومین عملیات از قول سخنگوی ارتش یمن
سخنگوی نیروهای مسلح یمن در نشست خبری اعلام کرد که ارتش این کشور در سومین عملیات تلافی‌جویانه و بازدارنده خود، مواضع مهمی در دبی و ابوظبی را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داده است.
تسنیم

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن  امروز دوشبنه گفت که طی عملیاتی نظامی، نیروهای مسلح یمن عملیات «طوفان یمن3» را علیه امارات انجام داده‌اند.

او در کنفرانس خبری که گفته بود جزئیات عملیات مذکور را اعلام خواهد کرد، عملیات طوفان یمن 3 را عملیات منحصر به فرد و دقیق دانست.

سریع گفت که ارتش یمن در این عملیات اهداف مهم و منحصر به فردی در امارت ابوظبی با موشک‌های بالیستیک ذوالفقار و اهداف حساس مهم در امارات دبی را با پهپادهای صماد 3 هدف قرار داده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که کشور کوچک امارات دشمن، تا زمانی که ابزار و آلات دست دشمن اسرائیلی در ابوظبی و دبی به حملات خود علیه ملت و کشور یمن ادامه دهند، این کشورک ناامن خواهد بود.

سریع گفت که نیروهای مسلح یمن بار دیگر به شهروندان و افراد مقیم امارات و شرکت‌های حاضر در این کشور هشدار می‌دهد که از مراکز و تأسیسات حیاتی و نظامی فاصله بگیرند؛ چرا که این مراکز هدف حملات آتی خواهد بود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که این کشور دست بسته نظاره‌گر این نخواهد بود که مردم یمن از تبعات محاصره کشورشان در رنج بوده و علیه این ملت جنایات زیادی انجام شود.

سرتیپ سریع گفت: «نیروهای مسلح یمن به دفاع مشروع خود از این کشور عزیز تا توقف حملات و لغو محاصره ادامه خواهند داد و خداوند شاهد این خواهد بود».

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما