ورزشی
ورزش 3
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۱۳:۵۷:۴۶
نحسی هفته نهم دوباره دامان‌گیر میثاقیان؟
نحسی هفته نهم دوباره دامان‌گیر میثاقیان؟
سرمربی باتجربه شهر خودرو بعد از تحمل پنجمین شکست به نظر می‌رسد مورد غضب مدیران باشگاه قرار گرفته است.
ورزش 3

در هفته هشتم لیگ برتر، تیم فوتبال شهر خودرو در ورزشگاه شهدای ساری با 2 گل مغلوب نساجی مازندران شد تا شاگردان اکبر میثاقیان با 2 امتیاز قعرنشین لیگ بیست و یکم باقی بمانند و با تحمل ششمین شکست فصل، اوضاع عجیبی را داشته باشند و کاندیدای نخست سقوط به لیگ یک قلمداد شوند.
این شکست در حالی برای شهر خودرو رقم خورد، که این مسابقه ششمین تجربه حضور میثاقیان روی نیمکت شهر خودرو بود که ماحصل آن یک تساوی و پنج شکست بوده است!
سرمربی کهنه‌کار مشهدی‌ها در آخرین تجربه‌اش در لیگ برتر وضعیتی بهتر از این را تجربه کرده بود اما در هفته نهم لیگ برتر و بعد از تساوی مقابل سپاهان از سمتش در سیاه جامگان اخراج شد؛ او در آن مقطع 9 بازی، 1 پیروزی، 4 تساوی و 4 شکست به دست آورده بود.
در آستانه هفته نهم لیگ برتر، به نظر می‌رسد مجدداً اکبر میثاقیان روی لبه پرتگاه قرار گرفته و با کارنامه‌ای ضعیف‌تر نسبت به دوران سیاه جامگان و کسب 1 امتیاز از 6 بازی، اولتیماتوم جدی را از سوی مدیران باشگاه شهر خودرو دریافت کرده است.
مشهدی‌ها در دیدار هفته نهم خود باید در خانه از گل‌گهر سیرجان صدرنشین پذیرایی کنند، دیداری دشوار برای قرمز و مشکی‌پوشان مشهدی؛ باید دید آیا در این مسابقه میثاقیان موفق به طلسم‌شکنی خواهد شد و به مانند روزهای اوج دوران مربیگری‌اش بازهم مقابل مدعیان لیگ قد علم می‌کند یا با شکست در مقابل گل‌گهر به پایان خط راه خود در شهر خودرو و شاید دوران مربیگری می‌رسد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما