ورزشی
خبرآنلاین
۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ۱۱:۲۶:۳۶
استقلالی‌ها وریا را دوست دارند، او چطور؟
استقلالی‌ها وریا را دوست دارند، او چطور؟
یک جبهه به صورت تمام قد، همه مسئله را سیاسی و سیاست ورزانه می‌بیند و پیرو آخرین پست معنادار وریا این دکترین را تقویت می‌کند که غفوری را باشگاه استقلال نمی‌خواهد چون «زبان حاشیه»‌ را فراتر ازگلیم آرامش و مصلحت آبی ها دراز کرده بود.
خبرآنلاین

 

1/او در مورد مسائل مختلف اجتماعی اظهارنظرهایی را طی چند سال گذشته انجام داده که بعضا نمونه مشابه را از زبان امثال امیدعالیشاه هم شنیده بودیم اما گویا این قبا را تنها برای قالب تن غفوری دوخته بودند و او باید حتما قهرمان این داستان لقب می‌گرفت!
وریا در فصل گذشته چند دقیقه بازی کرد؟چند گل زد و چند پاس گل داد؟ آمار دروغ نمی‌گوید در فصول گذشته دوز حرف های غفوری به مراتب تندتر از چند اظهارنظر اخیرش بود اما آن روز کادرفنی و مدیریتی استقلال ،کاپیتانش را حفظ کرد چون الویت، موفقیت آبی‌ها بود.
۲/حقیقتا اگر ساپینتو به هر دلیلی از فوتبال غفوری خوشش بیاید و دستور حفظش را بدهد مگر می‌شود به او گفت نه؟همانطور که قبلا ، از منصوریان و شفر گرفته تا استرا و فرهاد او را خواستند و او ماند.
غفوری تقریبا همسن و سال کاپیتان سابق بهترین تیم حال حاضر جهان است یعنی مارسلو ،کاپیتان سابق رئال مادرید. اما پرز به واسطه منافع تیمش خیلی شیک طی یک کنفرانس،خبر جدایی کاپیتان رئال را اعلام کرد و او با چشمانی اشکبار اما دلی آسوده و سبک، چمدان بسیار سنگینش را بست ‌و رفت .این واقعیت بی روتوش فوتبال حرفه ای است.
غفوری می‌گوید می‌خواهم سرنوشتی سوای امثال رحمتی، صادقی، خسرو و … داشته باشم پرسش این است؛در این سن و سال لابد انتظار دارد چًند فص‌ل دیگر برای استقلال بازی کند؟۳
۳/ آیاسیاسیون در فوتبال ما دخالت می‌کنند؟ بله . آیا پیش تر شاهد چنین دخالت هایی در سطوح مختلف بودیم؟ این هم می گویم بله.همین پیشینه و دخالت های نا به جا و بی مورد،فضایی را به وجود آورد که ناگهان یک تصمیم ساده، رنگ و بوی سیاسی گرفته و می‌خواهند شنل قهرمان شکست ناپذیر را بر تن او کنند.
راه دوری نروید، مصاحبه سه ماه قبل غفوری هنوز موجود است که رمز موفقیت استقلال را آجورلو عنوان کرده بود .مردی که برخلاف سایر مدیران سابق ،موفق شد انضباط را در مجموعه ابی پوشان حکمفرما کند این همان آجورلو است نه در سه ماه گذشته تغییر کرده و نه با شخصی دیگری معاوضه شده است.
۴/از چند ماه قبل که غفوری متوجه شد باتوجه به رقیب جوانی مثل حردانی جایگاهش را از دست داده ،گفت و گویی با جواد نکونام و فولاد انجام داد. به اعتراف خودش همه باید یک پلن B داشته باشند .او هوشمندانه نقشه دوم را در پر شال کمر حفظ کرده اما گویی بدش نمی‌آید یک حاشیه بسیار بزرگ و جدید را در حساس ترین روزهای نقل و انتقالاتی به جان آبی ها بیندازد .
هشتگ مفت، فضای مجازی هم مفت.
در یک جا احتمالا نا آگاهانه و بدون هیچ غرضی از املای کلیدواژه مختص تجزیه‌طلبان استفاده کرد و در بلافاصله جان خود را هزاران بار تقدیم ایران.
فارغ از همه این چیزها که زائیده چیزک هایی است باید کلام آخر گفت؛
امروز روز کنکور سنجش علاقه واقعی به استقلال است؛ببینیم کاپیتان با یک خداحافظی به موقع ، باعث جمع شدن حواشی می شود یا ترجیح می‌دهد استقلال و مدیریتش کماکان زیر تیغ هواداران باشند.
جنون باید و جان شیرین در طبق تا فرهاد شدن
به گفتار سهل است پای کوه فدای شیرین شدن

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما