سیاسی
شرق
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ۱۲:۴۰:۲۵
ماجرای شنیدنی از دادستانی که مسافرکش شد
ماجرای شنیدنی از دادستانی که مسافرکش شد
انگار مسافرکشی نه کار اول و دوم و حتی سوم بلکه جزء امور روزمره همه ما شده؛ اما اینکه روزنامه‌نگاری توییت کند دادستان سابق تهران با پراید مسافرکشی می‌کند، حتما عجیب و شاید دروغ به نظر می‌آید؛ ولی من در اوایل بهار و چند‌روزی مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری به صورت اتفاقی در مسیر خانه به دفتر روزنامه سوار تاکسی آقای عباس جعفری‌دولت‌آبادی شدم.
شرق

در بخشی از یادداشت روزنامه شرق آمده است 
به شوخی گفتم می‌دانید تفریح شما شغل خیلی از مردم این شهر است؟ تأیید کرد و گفت برای اینکه حوصله‌اش سر نرود، برای خود مشغولیت درست کرده است. از اوضاع روزگار و فضای کشور پرسیدم که گفت خراب و از ناملایماتی که بر او در دوران خدمتش در قوه قضائیه گذشته، گلایه کرد.

 از او پرسیدم در انتخابات به چه کسی رأی بدهیم که با خنده گفت امام زمان. دولت‌آبادی از رد صلاحیت علی لاریجانی هم تعجب کرده بود و گفت تصویب برجام کار دستش داد.

او که تا سال ۹۸ و به مدت ۱۰ سال دادستان پایتخت بود، با پرایدش جلوی مسافران می‌ایستاد و آنها نیز بدون آنکه او را بشناسند، سوار و پیاده می‌شدند.

دادستان سابق تهران از اینکه با آمدن رئیسی به قوه قضائیه او را کنار گذاشتند، ناراحت بود و گفت که کارهایی از دستش بر‌می‌آمده تا انجام دهد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما