اجتماعی
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۱۱:۴۳:۰۱
قاتل محیط بانان زنجانی در یک قدمی قصاص
قاتل محیط بانان زنجانی در یک قدمی قصاص
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت:شهیدان مجلل و هاشمی، فروردین ماه پارسال حین عملیات تعقیب و گریز شکارچی خاطی بر اثر اصابت گلوله به فیض شهادت نائل آمدند.
باشگاه خبرنگاران جوان

یافتیان با اشاره به اینکه پرونده شهدای محیط زیست در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: بنابر آخرین اطلاعات دریافتی این پرونده در مراحل اجرای حکم قرار دارد.

او با اشاره به اینکه تمام تلاش‌ها برای حمایت مادی و معنوی از شهدای محیط زیست استان زنجان انجام شده است، گفت: تا جایی که در توان ما بوده بحث‌های حمایتی این دو شهید بزرگوار را پیگیری کرده‌ایم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به پیگیری مسائل مربوط به شهیدان مجلل و هاشمی در زمینه مقرر شدن حقوق و تائید و ثبت شهادت این دو بزرگوار، گفت : با تلاش همکاران محیط زیست همه موانع رفع شده است.

او در زمینه جذب یکی از اعضای خانواده شهدای محیط بان زنجانی، گفت: طبق قانون، جذب نیروی جایگزین به جای شهدای محیط بان تنها برای همسران و فرزندان این اشخاص میسر است.

یافتیان با اشاره به اینکه با توجه به قانون کنونی امکان جذب فرزند شهید هاشمی در محیط زیست استان زنجان وجود دارد، گفت: این موضوع در آینده منوط به قوانین روز خواهد بود.

او درباره جذب نیروی محیط بان در زنجان، گفت: امسال پنج نیروی جدید به مجموعه محیط بانانی استان زنجان اضافه خواهد شد.

شهید مهدی مجلل و مکائیل هاشمی، شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۰ حین عملیات تعقیب و گریز شکارچی خاطی و غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فیله خاصه بر اثر اصابت گلوله سلاح جنگی به فیض رفیع شهادت نائل شدند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما