ورزشی
فوتبالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۷ ۱۱:۲۶:۴۹
10 نکته از بازی ذوب‌آهن - پرسپولیس در فولادشهر/ انقلاب در ترکیب پرسپولیس
10 نکته از بازی ذوب‌آهن - پرسپولیس در فولادشهر/ انقلاب در ترکیب پرسپولیس
یک: پرسپولیس هم مثل استقلال چنگی به دل نزد و نتوانست فوتبال خود را در فولادشهر به ذوب دیکته کند.
فوتبالی

 نمایش سرخها علیرغم مالکیت بالای توپ ناهماهنگ بود و نشان داد پرسپولیس برای تیم شدن هنوز کار دارد.
دو: حضور پنج بازیکن جدید ( بیرانوند، گولسیانی، اسماعیلی فر، رفیعی و صادقی) یعنی تغییر بنیادین در ترکیب اصلی ، یعنی زمان می برد تا آنها به فرم مطلوب برسند، به این جمع لوکادیا و پورعلی گنجی را هم اضافه کنید تا متوجه انقلاب یحیی در زمین باشید. اگر استقلال نیمکتش تغییر کرده پرسپولیس درون زمینش عوض شده، پس برای قضاوت فعلا خیلی زود است.
سه: پرسپولیس در فولادشهر سه بار تغییر سیستم داد، با تک مهاجم شروع کرد، با دو مهاجم ادامه داد و با یک مهاجم بازی را به پایان برد تا آزمون و خطای گل محمدی تا دقیقه ۹۵ ادامه پیدا کند.
چهار: تارتار کاملا می دانست از بازی چه می خواهد، مصاحبه دو روز قبل او که گفت پرسپولیس را کاملا می شناسد و یقه این تیم را می گیرد پربیراه نبود. آنها به خوبی نقاط قوت پرسپولیس در کناره ها را با تجمع بستند و در روز بدون اشتباه مدافعان مرکزی و فرعباسی یک امتیاز را گرفتند.
پنج: استقلال و پرسپولیس کاملا پرستاره بسته شده اند اما نبود یک رهبر یا بزرگتر درون زمین شاید آنها را در طول فصل با مشکل مواجه کند. چیزی که آنها سالها با وریا و سیدجلال داشتند و اکنون ندارند. 
شش: ذوب آهن دو فصل است روزگار تازه ای را با تارتارشروع کرده ،تارتار هیچ وقت تیمهایش نه مدعی بوده و نه دغدغه سقوط داشته. انگار خود ذوبیها هم دوست دارند متوسط باشند. 
هفت: انقدر صحبت از مهاجم خارجی شد که اعتمادبه نفسی برای مهدی عبدی نمانده، تکلیف بازیکن زیر متوسطی مثل تمیروف که مشخص است، اما چه بر سر مهدی عبدی آمده که فوتبال بازی کردن را فراموش کرده؟
هشت: به بازی خوب دانیال اسماعیلی فر هم اشاره ای داشته باشیم که از معدود خوبهای پرسپولیس در فولادشهر بود، هر چند مطمئن باشید اسکوچیچ او را باز هم نمی بیند.
نه: استفاده از علی نعمتی که ذاتا یک مدافع وسط است در دفاع چپ این پیغام را می دهد که یحیی سخت به ناشناخته هایی مثل احمدی اعتماد می کند که البته احمدی هم خوب بازی کرد، با مصدومیت طولانی مدت امیری ، پرسپولیس در دفاع چپ خیلی مشکل دارد.
ده: در سرزمینی هستیم که همه چیز آن با بقیه دنیا متفاوت است، خانمها را به ورزشگاه راه نمی دهند بعد در یک کار عجیب زیرساختهای بلیت فروشی را بهانه می کنیم، پول حق پخش را نمی دهیم و باشگاهها را از حقوق طبیعی شان محروم می کنیم ، وی ای آر نمی آوریم تا صدای همه در همین هفته اول دربیاید . ما کجاییم دقیقا؟

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما