سیاسی
فارس
۱۴۰۰/۱۲/۲۳ ۰۸:۵۸:۵۶
واکنش فلسطینیان به عملیات اربیل؛ دُم صهیونیست‌ها چیده شد
واکنش فلسطینیان به عملیات اربیل؛ دُم صهیونیست‌ها چیده شد
گروه‌های مختلف فلسطینی عملیات سپاه علیه مرکز موساد را تبریک گفتند و اعلام کردند، این رژیم تنها زبان زور را می‌فهمد.
فارس

گروه‌های مختلف فلسطینی به حملات موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران علیه مرکز موساد در اربیل عراق واکنش نشان دادند.

جهاد اسلامی

«یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در واکنش گفت: اراده ملی مستقل در بهترین شکلش نمایش داده شد، اراده‌ای که جلوی تجاوز را می‌گیرد و به آن با قدرت و اقتدار پاسخ می‌دهد. چشم‌های کسانی که به عادی‌سازی روابط روی آورده‌اند، نخواهد خوابید.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

«احمد خریس» مسؤول دفتر رسانه‌ای جبهه مردمی برای آزادی فلسطین (جبهة الشعبیة لتحریر فلسطین) هم گفت: بمباران مراکز آموزشی موساد در اربیل، چیدن دم صهیونیست‌ها در منطقه بود. ایران به جهان تأکید کرد که قدرتمند است و ضربات صهیونیست‌ها و شبکه‌های جاسوسی آنها را نمی‌بخشد.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، وی افزود: ایران امروز مانند دیروز نیست، ایران کشوری قدرتمند در منطقه است و ثبات آن در پرونده هسته‌ای ثایت کرد که زمان تسلیم و زانو زدن تمام شد. رژیم اشغالگر اسرائیلی تنها زبان زور، رویارویی و بازدارندگی را می‌فهمد و تنها با پاسخ به تجاوزهایش می‌توان توقف این تجاوزها و خلق معادله بازدارندگی جدید را تضمین کرد.

کمیته‌های مقاومت

دفتر رسانه‌ای کمیته‌‌های مقاومت فلسطین (لجان المقاومة فی فلسطین) هم گفت، این پاسخ قدرتمند در راستای اجرای وعده‌های سپاه پاسداران مبنی بر اینکه جنایات رژیم صهیونیستی را بدون پاسخ نمی‌گذارد، انجام شد.

وی افزود، رژیم صهیونیستی رژیمی شکننده و ضعیف است، تنها مقاومت حقیقی می‌تواند جلوی آن را بگیرد و امت باید متحد شود.

جنبش المجاهدین

جنبش المجاهدین فلسطین این عملیات را تبریک گفت و افزود: عملیات منحصر به فردی که منافع و امنیت صهیونیست‌ها در منطقه را هدف گرفت تأکید کرد که دشمن صهیونیستی را تنها زبان زور مهار می‌کند.

ظهر روز یکشنبه (دیروز ) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای با اشاره به هدف قرار دادن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها توسط موشک‌های نقطه‌زن تاکید کرد: «تکرار هرگونه شرارت با پاسخ های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد». 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما