ورزشی
ورزش 3
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۱۳:۲۰:۰۵
ترکیب احتمالی سنگال مقابل ایران؛ ستاره‌ها هستند!
ترکیب احتمالی سنگال مقابل ایران؛ ستاره‌ها هستند!
آلیو سیسه تیم ملی سنگال را با همان سیستم بازی برابر بولیوی، مقابل ایران به میدان خواهد فرستاد.
ورزش 3


آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران در فیفادی سپتامبر، عصر امروز برابر قهرمان آفریقا، سنگال برگزار خواهد شد و یوزهای ایرانی از ساعت 18 به مصاف شیرهای سنگال می‌روند!
در شرایطی که کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران پیش از این به واسطه دو تقابل با سنگال در جام ملت‌های آفریقا و پلی‌آف جام جهانی شناخت خوبی از اسکواد تحت اختیار آلیو سیسه دارد، به نظر می‌رسد سنگالی‌ها تغییراتی به نسبت بازی قبلی خودشان برابر بولیوی تجربه کنند.
با توجه به مصدومیت ادوارد مندی، بهترین دروازه‌بان جهان در سال 2021، آلفرد گومیس بار دیگر درون دروازه سنگال قرار خواهد گرفت. سیسه که درحال جمع‌بندی نهایی برای اتخاذ آرایش سه‌نفره در خط دفاعی برای تیمش در جام جهانی است، امشب مقابل ایران هم با خط دفاعی سه نفره تیمش را به میدان می‌فرستد و کالیدو کولیبالی، ستاره چلسی به عنوان رهبر این خط، کویاته و فوده بالو توره را در کنار خودش خواهد داشت.
پاپ گی و پت سیسه به عنوان دو هافبک سنگال در دیدار برابر بولیوی، احتمالا مقابل ایران هم در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند. در کنار این دو بازیکن، ادریسا گی و فارموسه مندی بازی می‌کنند تا کمربند خط میانی سنگال با هافبک‌هایی از لسترسیتی، اورتون، آمیان و رایو وایوکانو بسته شود.
بولایه دیا، مهاجم 25 ساله سالرنیتانا که در ابتدای فصل جاری ویارئال را به مقصد سری آ ترک کرده، بعد از گلزنی برابر بولیوی مقابل ایران هم کار را از ابتدا آغاز می‌کند و کرپین دیاتا، وینگر تیم موناکو هم به عنوان بال راست خط حمله تیم سیسه از دقیقه یک در زمین خواهد بود تا سادیو مانه، فوق ستاره تیم ملی سنگال در نوک پیکان خط حمله را تغذیه کنند.

با این حساب، ترکیب احتمالی سنگال برای بازی مقابل ایران به صورت زیر خواهد بود:
گومیس، دیالو، کولیبالی، بالو توره، پاپ گی، ادریسا گی، پت سیسه، فارموسه مندی، دیاتا، دیا و مانه

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما