ورزشی
ایسنا
۱۴۰۰/۱۱/۱۲ ۱۲:۳۳:۴۵
قایقرانان بدون پارو!
قایقرانان بدون پارو!
سرمربی تیم‌ملی قایقرانی رویینگ گفت: ما همیشه مشکل پارو داریم و قرار است در اولین اعزام تجهیزات مورد نیاز تامین شود.
ایسنا

افشین فرزام در مورد درخواست ملی پوشان از کمیته ملی المپیک برای کمک به تهیه پارو گفت: ما همیشه مشکل پارو داریم چون به مرور زمان دچار فرسودگی می شوند و می‌شکنند. قول دادند در اولین اعزام مقداری از این تجهیزات را تهیه کنیم.
او در پاسخ به این پرسش که قرار است اردوی مرزی داشته باشند تا بتوانند در پیست استاندارد هم تمرین کنند؟ گفت: قطعا باید از ظرفیت داخلی و فضای پشت سدها استفاده کنیم. ما حداقل نیاز داریم چهار تا پنج ماه در مسافت تمرین کنیم و به دلیل شرایط بودجه ای نمی توان  تمام اردوها برون مرزی باشند. با این حال قول مساعد از کمیته ملی المپیک گرفته‌ایم که حداقل دو اردوی برون مرزی در یکی از کشورهای نزدیک مثل ترکیه داشته باشیم.
سرمربی رویینگ در مورد اینکه تیم ملی قایقرانی رویینگ با چند ورزشکار قرار است در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ شرکت کند، بیان کرد: با توجه به اینکه اعتبار خوبی در مدال آوری بازی های آسیایی داریم، کمیته ملی المپیک لطف کرد، تمام تعداد نفرات و ماده‌هایی که ما می خواهیم شرکت کنیم را مورد قبول قرار داد. البته چون کاروان کیفی خواهد بود، خودمان گفتیم در مسافت دو هزار متر تست می گیریم و بعد تعداد نفرات و مواد  را مشخص می‌کنیم.
فرزام درباره تقسیم قایق های جدید بین ملی پوشان تاکید کرد: برای لیگ از قایق های دونفره به صورت موقت استفاده کردیم. در روزهای آینده با آقای سهرابیان رییس فدراسیون جلسه ای می گذاریم تا در مورد استفاده قایق ها توسط اردونشینان تصمیم گیری کنیم.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما