ورزشی
ورزش سه
۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ۱۵:۳۸:۵۸
دو ستاره برزیل از جام‌جهانی خارج شدند!
دو ستاره برزیل از جام‌جهانی خارج شدند!
الکس تلس و گابریل ژسوس هر دو از آسیب دیدگی زانو رنج می برند که باعث می شود آنها ادامه جام جهانی را از دست بدهند.
ورزش سه

تلس روز جمعه مقابل کامرون در ترکیب اولیه قرار گرفت اما در نیمه دوم پس از برخورد با بازیکن حریف مجبور به خروج از زمین شد، اما ژسوس پس از سوت پایان به پزشکان برزیل اعلام کرد که از ناحیه زانو احساس درد می‌کند.
اکنون، طبق گزارش گلوبو برزیل، بررسی‌های پزشکی روی هر دو بازیکن آسیب‌دیدگی زانوی راست را نشان می‌دهد که باعث می‌شود هر دوی آن‌ها از ادامه مسابقات خارج شوند. اعتقاد بر این است که از این دو، آسیب ژسوس کمتر است. بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که او ممکن است یک ماه برای بهبودی زمان نیاز داشته باشد که اگر دقیق باشد، او را از بازی‌های آرسنال در لیگ برتر مقابل وستهم، برایتون و نیوکاسل پس از پایان جام جهانی محروم می‌کند.

همچنین به نظر می رسد مصدومیت تلس مهم‌تر است. مدافع چپ منچستریونایتد که به صورت قرضی در سویا حضور دارد، احتمالا نیاز به عمل جراحی دارد. برزیل تاکنون در قطر با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کرده است و نیمار، دانیلو و الکس ساندرو همگی در دسترس نیستند. با مصدومیت تلس و ساندرو، این مارکینیوس، مدافع میانی پاری سن ژرمن بود که تا پایان بازی با کامرون در پست دفاع چپ قرار گرفت. تیته ممکن است مجبور شود برای دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی با کره جنوبی کار مشابهی انجام دهد، اگرچه این امید وجود دارد که ساندرو به موقع بهبود یابد.
در مورد نیمار، پزشک تیم برزیلی اعتراف کرده است که بازیکن PSG به زودی به تمرینات سبک بازخواهد گشت و سپس تصمیمی در مورد حضور او در باقی مانده مسابقات گرفته خواهد شد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما