ورزشی
تسنیم
۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۱۱:۵۴:۰۹
۵ فرنگی‌کار ایران در راه جام پیتلانسکی؛ اولین محک ۲ ملی‌پوش در لهستان
۵ فرنگی‌کار ایران در راه جام پیتلانسکی؛ اولین محک ۲ ملی‌پوش در لهستان
تیم منتخب کشتی فرنگی ایران با محمدعلی گرایی، محمدهادی ساروی و سه کشتی‌گیر جوان در تورنمنت بین‌المللی پیتلانسکی لهستان شرکت خواهد کرد.
تسنیم

درحالیکه در پایان تورنمنت ایتالیا و محک مدعیان در سه مرحله چرخه داخلی و چند مسابقه خارجی، ترکیب تیم ملی فرنگی برای شرکت در مسابقات جهانی 2022 بلگراد مشخص شد، هنوز محمدعلی گرایی و محمدهادی ساروی که قرار است در دو وزن 77 و 97 کیلوگرم نمایندگان ایران در صربستان باشند، بعد از پیکارهای جهانی اسلو در هیچ میدانی محک نخورده‌اند.
به این ترتیب با نظر محمد بنا این دو کشتی‌گیر در جام پیتلانسکی که در فاصله زمانی مناسب تا رقابت‌های جهانی پیش روست، کشتی خواهند گرفت.
علاوه بر این دو کشتی‌گیر قرار است سه کشتی‌گیر جوان نیز به جام پیتلانسکی بروند. محمدحسین محمودی در وزن 82 کیلوگرم و مصطفی رضایی و علی‌اصغر سام دلیری در وزن 63 کیلوگرم نفراتی هستند که تیم منتخب کشتی فرنگی ایران را در این تورنمنت همراهی خواهند کرد.
مسابقات جهانی 2022 طی روزهای 19 تا 27 شهریور ماه در بلگراد برگزار می‌شود. محمدهادی ساروی سال گذشته بعد از کسب مدال برنز بازی‌های المپیک، قهرمان وزن 97 کیلوگرم جهان شد و محمدعلی گرایی نیز که نماینده المپیکی ایران در وزن 77 کیلوگرم بود، در مسابقات جهانی اسلو به مدال برنز رسید.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما