ورزشی
ورزش 3
۱۴۰۱/۰۶/۲۶ ۱۳:۲۴:۲۳
گزارش شکست یزدانی در اسپورت ایلاستریتد
گزارش شکست یزدانی در اسپورت ایلاستریتد
ورزش 3

دیوید تیلور، کشتی‌گیر آمریکایی، موفق شد دومین عنوان قهرمانی جهان را برابر حریف قدیمی‌اش به دست آورد.
تیلور موفق شد در فینال وزن 86 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد مردان با نتیجه 1-7 برابر حسن یزدانی به پیروزی برسد تا دومین عنوان قهرمانی جهان را پس از سال 2018 به دست آورد. 
او همچنین پیش از این موفق شده بود با غلبه بر یزدانی در فینال وزن 86 کیلوگرم در المپیک توکیو به مدال طلای این رقابت‌ها نیز دست پیدا کند. 
تیلور و یزدانی در طول سال‌های اخیر بارها در مسابقات مهم و بزرگی روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند و این بار این کشتی‌گیر آمریکایی بود که توانست بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد. 
او پیش از پایان سه دقیقه اول این بازی توانست 1-2 از حریف پیش بیفتد و در سه دقیقه دوم، نتیجه را 1-4 کرد. 
در حالی که یزدانی سعی داشت از ثانیه‌های باقی مانده استفاده کند و این فاصله را به هر شکلی که شده است جبران کند، او باز هم از فرصت استفاده کرد تا اختلافش را با این کشتی‌گیر به شش امتیاز برساند. 
این پیروزی به اندازه برد تیلور در فینال المپیک توکیو دراماتیک نبود، دیداری که در آن موفق شد در عرض 15 ثانیه برابر یزدانی به پیروزی برسد و مدال نقره را با طلا عوض کند. 
او دو ماه بعد در مسابقات جهانی اوسلوی 2021 برابر یزدانی با نتیجه 2-6 شکست خورد تا روند پیروزی مداوم این کشتی‌گیر از سال 2017 شکسته شود. 
و پیش از سال 2021 هم دو بار برابر یزدانی به پیروزی رسیده بود که یکی از آنها بردی ارزشمند در مسیر کسب عنوان قهرمانی جهان در سال 2018 بود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما