ورزشی
ورزش سه
۱۴۰۱/۰۹/۲۵ ۱۶:۰۰:۰۸
رسمی؛ سرخیو بوسکتس خداحافظی کرد
رسمی؛ سرخیو بوسکتس خداحافظی کرد
سرخیو بوسکتس امروز رسما اعلام کرد که از بازی های ملی بازنشسته شده و با تیم ملی اسپانیا وداع کرد.
ورزش سه

پس از حذف غیرمنتظره اسپانیا از جام جهانی با شکست برابر مراکش در یک هشتم نهایی انتظار می رفت که سرخیو بوسکتس از بازی های ملی خداحافظی کند. بوسکتس که کاپیتان اسپانیا در جام جهانی بود، امروز با انتشار متنی در اینستاگرام خود رسما اعلام کرد که از بازی های ملی بازنشسته شده است. 
وسکتس اولین بار در فوریه 2009 با نظر ویسنته دل بوسکه برای بازی دوستانه اسپانیا مقابل انگلیس در سانچس پیسخوان به لاروخا دعوت شد ولی فرصت بازی پیدا نکرد. کمی بعد در اول آوریل 2009 بوسکتس اولین بازی ملی خود را برابر ترکیه در استانبول انجام داد. اسپانیا 1-2 برنده شد و صعودش به جام جهانی 2010 را قطعی کرد.

بوسکتس سپس در جام جهانی 2010 یکی از ستاره های اسپانیا بود و در میانه زمین همراه با ژابی آلونسو، ژاوی و اینیستا نمایش هایی فوق العاده ارائه داد و نقش مهمی در قهرمانی اسپانیا داشت. او در مجموع 143 بازی ملی انجام داد و توانست با اسپانیا قهرمان جام جهانی 2010 و یورو 2012 شود. بوسکتس تا پایان فصل با بارسا قرارداد دارد و گفته می شود او قصد دارد فصل بعد در لیگ آمریکا به فوتبالش ادامه دهد و در واقع این آخرین فصل او با بارسلونا نیز محسوب می شود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما