اجتماعی
ایسنا
۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ۱۳:۰۷:۵۴
وزیر آموزش و پرورش: سرود "سلام فرمانده" قالب هنرمندانه و محتوای پرمغز دارد
وزیر آموزش و پرورش: سرود "سلام فرمانده" قالب هنرمندانه و محتوای پرمغز دارد
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سرود "سلام فرمانده" قالب هنرمندانه و محتوای پرمغز دارد، گفت: این سرود باید بین تمامی دانش آموزان ترویج شود.
ایسنا

یوسف نوری صبح امروز در جلسه با تشکل های دانش آموزی در کانون طاهای گرگان اظهار کرد: سرود سلام فرمانده شکلی و قالبی هنرمندانه دارد و از نظر محتوایی نیز محتوای پرمعنا و پرمغز دارد.

وی افزود: از سویی دیگر محور این سرود به گونه ای است که در تمامی ادیان وجود دارد و همه ادیان اعتقاد به منجی دارند، اعتقاد به ظهور حصرت مهدی(عج) و فرمانده بودن آن برای ما مشخص است و باید تلاش کنیم این سرود بین همه دانش آموزان ترویج یابد.

وزیر آموزش و پرورش به آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و یادآور شد: فردا بعد از جلسه دولت کمیسیون رتبه بندی معلمان برگزار می شود و امیدواریم آخرین جلسه کمیسیون باشد مگر آنکه به حد نصاب نرسد و امیدواریم این مهم تا هفته آینده در دولت تصویب شود.

نوری اضافه کرد: ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر از معلمان و همچنین بخشی دیگر دانشجویان سال چهارم فرهنگیان که حدود ۱۵ هزار نفر را شامل می شوند  به خیل نیروهای جدید می‌پیوندند که امیدوارم بتوانیم کسری معلمان را از این طریق جبران کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات سیستم سرمایشی و گرمایشی در مدارس حل شده است، تصریح کرد: اگر در این زمینه موردی وجود دارد رسانه ها آن را اطلاع رسانی کنند تا پیگیری کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به دلیل رشد جمعیتی سالانه ۴۰۰ هزار دانش آموز به ظرفیت مدارس افزوده می شوند، خاطرنشان کرد: کمبودهایی در فضا داریم و بخشی از کمبودها توسط دولت و بخش دیگر از سوی خیران برطرف می شود و همچنین بخشی از نیازها از محل اعتبارات آموزش و پرورش تامین خواهد شد.
 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما