اجتماعی
ایسنا
۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ۱۱:۴۲:۲۰
وداع با پیکر محیط‌بانان شهید در شیراز
وداع با پیکر محیط‌بانان شهید در شیراز
مراسم تشییع و وداع با پیکر پاک محیط‌بانان شهیدی که اخیرا در منطقه بوانات فارس به شهادت رسیده بودند، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.
ایسنا

صبح سه‌شنبه، ۱۰ خرداد، مراسم قدردانی از محیط‌بانان و وداع با پیکر ۲ شهید عرصه محیط‌بانی و حفاظت محیط زیست استان فارس، با حضور خانواده شهدا، شمار کثیری از مردم، دوستداران محیط زیست و شماری از مسئولان ارشد سیاسی، انتظامی، امنیتی و اجتماعی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد.

در این مراسم که در آستانه آغاز دهه کرامت در صحن حرم مطهر احمدی و محمدی در شیراز برگزار شد، حاضران ضمن ادای احترام به پیکرهای پاک شهیدان؛ محیط‌بان محمد فرهمند و همیار محیط زیست رضا بهرام‌پور، یاد و خاطره شهدای عرصه حفاظت محیط زیست را گرامی داشتند.

پیکر شهیدان عرصه حفاظت محیط زیست استان فارس، پس از برگزاری مراسم قدردانی و وداع، برای تشییع و خاکسپاری به زادگاهشان، شهرهای بوانات و خرم‌بید، منتقل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شامگاه جمعه ۶ خرداد، محیط‌بانان منطقه حفاظت شده بوانات در شمال فارس، با شماری از متخلفان شکار درگیر شدند که طی آن، محیط‌بان محمد فرهمند، همیار محیط‌زیست رضا بهرام‌پور شهید شدند و یکی از حافظان انفال الهی، مجروح شد.

دادستان مرکز استان و فرمانده انتظامی فارس بر پیگیری جدی این پرونده تا شناسایی ضاربان و مجازات آنان تاکید کرده‌اند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما