سیاسی
جماران
۱۴۰۰/۱۱/۱۸ ۱۲:۳۶:۳۸
سرلشکر باقری: امام بر دوری نیروهای نظامی از گروههای سیاسی تاکید داشتند
سرلشکر باقری: امام بر دوری نیروهای نظامی از گروههای سیاسی تاکید داشتند
سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حرم مطهر امام گفت: امام تأکید بر دوری نیروهای نظامی از گروهها و دسته جات سیاسی داشتند که امروز این نیروها ضمن برخورداری از بصیرت، از گروهها دور هستند.
جماران

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حرم مطهر امام گفت: شکست حکومت قدرتمند پهلوی تنها با رهبری امام و اتکا به مردم ممکن شد.

وی خاطرنشان کرد: آن حکومت فکر می کرد با داشتن ارتشی قدرتمند می تواند در برابر مردم بایستد. در عمل این ارتش به مردم پیوست و خروش ملت ایران با رهبری امام رقم خورد.

سرلشکر باقری گفت: حفظ ارتش در برابر توطئه انحلال آن و قدرتمند کردن آن، غرس نهال سپاه پاسداران به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن و شکل دهی به بسیج تنها بخشی از دوراندیشی و تدبیر بی نظیر امام راحل بزرگوار بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما راهبرد و سیاست و دکترین را خودمان تعیین می کنیم؛ شاید غیر از سه ابرقدرت اصلی جهان، حتی اروپایی ها هم چنین فدرتی نداشته باشند.

سرلشکر باقری گفت: با برخورداری از موشک نقطه زن، پهپادهایی با دهها کاربرد و… نیازی به دیگران نداریم.

وی افزود: اگر تحریم آمریکای جنایتکار برداشته شود، یکی از بزرگترین صادرکنندگان سلاح خواهیم بود.

باقری خاطرنشان کرد: امام تأکید بر دوری نیروهای نظامی از گروهها و دسته جات سیاسی داشتند که امروز این نیروها ضمن برخورداری از بصیرت، از گروهها دور هستند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما