ورزشی
ورزش سه
۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ۲۰:۰۱:۵۷
رئال‌مادرید جانشین بنزما را انتخاب کرد
رئال‌مادرید جانشین بنزما را انتخاب کرد
رنه فن ده‌کرخوف، ستاره سابق فوتبال هلند، فاش کرد که رئال مادرید می خواهد کودی گاکپو، ستاره جوان آیندهوون را به خدمت بگیرد.
ورزش سه

کودی گاکپو، ستاره جوان و 24 ساله تیم ملی هلند، در جام جهانی عملکرد درخشانی داشته و بازیکن شگفتی ساز این تورنمنت لقب گرفت. کودی خاکپو در این مسابقات سه بار موفق به گلزنی برای تیمش شد و حالا اخباری در مورد احتمال انتقال این بازیکن به منچستریونایتد منتشر شده است. حالا رنه فن ده‌کرخوف، هافبک سابق فوتبال هلند، مدعی شد رئال مادرید از همین حالا به دنبال یافتن جانشینی برای کریم بنزمای 35 ساله بوده و قصد دارد برای جذب کودی گاکپو از آیندهوون در هفته های پیش رو اقدام کند.

رنه فن ده‌کرخوف گفت: "من از منابع معتبر اسپانیایی در این مورد خبر دارم و آنها به من گزارش داده اند رئال می خواهد کودی گاکپو را به عنوان جانشین کریم بنزما در سال های آینده جذب کنند.
چیزی که من شنیدم این است که باشگاه رئال مادرید علاقه فراوانی به گاکپو داشته و پروسه جذب این بازیکن را در نظر گرفته است. اما قطعا آیندهوون نباید او را با قیمت کمتر از 75 میلیون یورو در زمستان امسال بفروشد. اگرچه پرداخت این مبلغ نیز برای رئال مادرید مشکلی ایجاد نمی کند و دست آنها باز است."

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما