سیاسی
تسنیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ۱۱:۰۲:۱۴
نقض حکم محکوميت «پوري حسيني» تکذيب شد
نقض حکم محکوميت «پوري حسيني» تکذيب شد
رئيس دادگاه کيفري يک استان تهران با تکذيب ادعاي نقض حکم محکوميت پوري حسيني گفت: ديوان عالي حکم جديدي در مورد پوري حسيني صادر نکرده است.
تسنیم

جواهري، رئيس دادگاه کيفري يک‌ استان تهران و قاضي رسيدگي کننده به پرونده علي اشرف پوري حسيني در پي انتشار برخي اخبار در فضاي مجازي مبني بر نقض حکم پرونده رئيس پيشين سازمان خصوصي سازي، اعلام کرد: در پي ارجاع پرونده از دادسرا و انجام رسيدگي‌هاي قضايي در نهايت طي دادنامه‌اي منجر به صدور حکم محکوميت متهم شد.

رئيس دادگاه کيفري يک‌ استان تهران خاطرنشان کرد: در پي فرجام‌خواهي وکيل متهم، پرونده به ديوان عالي کشور ارجاع شد و شعبه رسيدگي کننده در ديوان عالي کشور راي بدوي را به لحاظ نقص تحقيقات به شعبه صادرکننده راي اعاده کرد.

وي با تاکيد بر اينکه هنوز رسيدگي‌هاي قضايي در خصوص اين پرونده در حال انجام است و راي جديدي صادر نشده است گفت: دادگاه به دليل عدم احصاء موارد نقص تحقيقات به تفکيک دردادنامه ديوان، پرونده را جهت احصاء موارد نقص و راهنمايي و ارشاد در اين خصوص، به ان مرجع ارسال نموده است و در حال حاضر منتظر اعلام موارد نقص تحقيقات از سوي ديوان عالي کشور هستيم.

جواهري تاکيد‌ کرد: پس از اعاده پرونده از ديوان واحصاء موارد نقص، دادگاه پس ازمرتفع نمودن نواقص مد نظر ان مرجع مجددا مبادرت به صدور راي مي‌‌کند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما