اجتماعی
فارس
۱۴۰۱/۰۸/۲۷ ۱۵:۵۰:۰۲
جزئیات حادثه تروریستی اصفهان
جزئیات حادثه تروریستی اصفهان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: از لحظه وقوع حادثه اقدامات اطلاعاتی و امنیتی آغاز و موضوع دنبال شد و در این راستا به سرنخ‌های خوبی دست پیدا کردیم که متعاقباً اعلام خواهد شد.
فارس

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در گفت‌وگویی رادیویی پیرامون جزئیات حادثه تروریستی ۲۵ آبان منطقه خانه اصفهان اظهار داشت: عصر و شامگاه ۲۵ آبان ناآرامی‌هایی در خانه اصفهان داشتیم که در ادامه این وضعیت اقدام تروریستی صورت گرفت و ۲ بسیجی و یکی از اعضای یگان ویژه به شهادت رسیدند.
وی با یادآوری اینکه حادثه اصفهان مشابه حادثه ایذه بوده و موتورسواری با استفاده از سلاح جنگی همه افرادی که در خیابان و پیاده‌رو بودند را به رگبار بست، افزود: از همان لحظه اقدامات اطلاعاتی و امنیتی آغاز و موضوع دنبال شد و در این راستا به سرنخ‌های خوبی دست پیدا کردیم که متعاقباً اعلام خواهد شد.
جان‌نثاری با بیان اینکه در همان روز در شهرستان سمیرم نیز در پی ناآرامی‌های ایجاد شده ۳ نفر کشته شدند، تصریح کرد: پرونده این موضوع نیز در دست اقدام است تا متوجه شویم این افراد به چه علتی کشته شدند و نتیجه این موضوع در آینده اعلام خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در پایان بیان کرد: در حال حاضر در اصفهان مشکل خاصی مطرح نیست و زندگی به آرامی جریان دارد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما