ورزشی
مهر
۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ۱۰:۴۲:۲۳
فیفا یکی از دغدغه‌های تیم ملی فوتسال ایران را برطرف کرد!
فیفا یکی از دغدغه‌های تیم ملی فوتسال ایران را برطرف کرد!
تصمیم جدید فیفا برای مسابقات جام جهانی فوتسال با استقبال سرمربی تیم ملی ایران همراه شد.
مهر

فیفا در تازه‌ترین تصمیمات خود برای مسابقات جام جهانی فوتسال اعلام کرده است که هر تیم می‌تواند لیست بازیکنان خود را از ۱۴ به ۱۶ نفر افزایش بدهد. طبق این تصمیم، هر تیم ملی موظف به اعزام سه دروازه بان خواهد بود و در هر مسابقه، دو بازیکن از لیست اصلی خارج می‌شوند.
این تصمیم با استقبال تیم ملی فوتسال ایران همراه شد و یکی از دغدغه‌های اصلی کادر فنی تیم ملی کشورمان را رفع کرد.
سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: این تصمیم خوبی برای ما است که همواره دغدغه اعزام دو یا سه دروازه بان به جام جهانی داشتیم. حالا با خیال راحت سه دروازه بان به جام جهانی می بریم ولی مهم است که بازیکنان آماده باشند.
ناظم الشریعه افزود: ما سه دروازه بان داریم که از نظر فنی به هم نزدیک هستند. اعزام سه دروازه بان به جام جهانی برایمان یک حُسن است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره اعزام این تیم به تورنمنت بین المللی تایلند، تاکید کرد: نمی‌توانیم اردوی خاصی قبل از سفر به تایلند برگزار کنیم. روز ۲۹ تیر ماه بازیکنان را جمع می‌کنیم و یک تا دو جلسه تمرین خواهیم داشت. روز ۳۰ تیر عازم تایلند می‌شویم. این تورنمنت برای ما که مدت‌ها بازی تدارکاتی نداشتیم خوب است و کمک می‌کند بازیکنان با هم هماهنگ شوند. مطمئناً حضور در تورنمنت تایلند به نفع ما است و تیم‌های خوبی در آن حضور دارند.
ناظم الشریعه همچنین در خصوص برگزاری چهار هفته از مسابقات لیگ برتر پیش از سفر تیم ملی به جام جهانی لیتوانی گفت: ما اصرار داشتیم که قبل از جام جهانی، لیگ شروع شود. هم بازیکنان از نظر فنی آماده می‌شوند و هم خیالشان بابت مسائل مالی راحت است. این می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما