سیاسی
۱۴۰۲/۱۰/۱۳ ۱۹:۳۹:۵۲
علت انفجار حادثه تروریستی کرمان درحال بررسی است+ فیلم
علت انفجار حادثه تروریستی کرمان درحال بررسی است+ فیلم
وزیر کشور گفت: علت حادثه در حال بررسی است و پس از قطعی شدن به استحضار مردم می‌رسانیم و خواهشمان این است به شایعات توجه نشود زیرا دشمن به‌دنبال ایجاد جو روانی است.

احمد وحیدی اظهار کرد: این شهادت بزرگ را به حضرت صاحب‌الزمان، رهبر انقلاب و مردم تسلیت می‌گوئیم.

وی افزود: اولین انفجار این حادثه ساعت ۱۵ اتفاق افتاد و پس از آن و بعد از کمک و اجتماع مردم انفجار دوم محدود ساعت ۱۵:۲٠ اتفاق می‌افتد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: عمده شهدا و مجروحان در انفجار دوم دچار حادثه می‌شوند که در ادامه با حضور امدادگران، آمبولانس پیکر پاک شهدا منتقل می‌شود.

وحیدی عنوان کرد: اوضاع در کرمان عادی و در کنترل نیروهای امنیتی است البته شمار شهدا بالغ بر ۱٠٠ نفر است، مجروحان نیز در بیمارستان‌ها مورد مداوا قرار دارند.

وی گفت: این توطئه جدید و کاری که امروز اتفاق افتاد، ادامه توطئه‌هایی بود که مدت‌ها دنبالش بودند و با هوشیاری قدرت‌های امنیتی و نظامی مورد هدف قرار گرفتند و دستگیر شدند.

وزیر کشور تاکید کرد: این اقدام پاسخ مقتدرانه و کوبنده دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به‌دنبال خواهد داشت؛ این عمل بزدلانه و جنایت کور علیه کسانی بود که عشق و راهشان این بود که اسطوره مقاومت خود را گرامی بدارند، شخصیتی که نماد قدرت ملی بود.

وحیدی با تاکید بر اینکه همه‌چیز در کنترل است و مردم نگرانی نداشته باشند، عنوان کرد: نیروی نظامی، انتظامی و امنیتی هوشیارند و سیلی محکمی به افرادی که چنین جتایتی رقم زدند خواهند زد و این مسیر پررهرو است.

وی یادآور شد: دشمنان به اشتباه فکر می‌کنند با این کارهای بزدلانه عزم ملت را ضعیف کنند در حالی‌که هوشیار، بیدار و با قامت استوار حرکت عظیم انقلاب را به جلو می‌برتد.

وزیر کشور با بیان اینکه دستگاه‌های امدادرسان و اطلاعاتی امنیتی مشغود به کار هستند، عنوان کرد: علت حادثه در حال بررسی است و پس از قطعی شدن به استحضار مردم می‌رسانیم و خواهشمان این است به شایعات توجه نشود زیرا دشمن به‌دنبال ایجاد جو روانی است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما