ورزشی
فارس
۱۴۰۰/۰۶/۱۵ ۱۱:۳۲:۰۲
شايعه تا واقعيت استعفاي سميعي از پرسپوليس و جدايي مددي از استقلال
شايعه تا واقعيت استعفاي سميعي از پرسپوليس و جدايي مددي از استقلال
اين روزها شايعات زيادي پيرامون استعفاي سميعي از مديريت پرسپوليس و جدايي مددي از استقلال مطرح مي شود اما وزارت ورزش هنوز تصميمي در خصوص اين 2 باشگاه اتخاذ نکرده است.
فارس

بعد از روي کار آمدن حميد سجادي به عنوان وزير ورزش و جوانان شايعات فراواني در مورد تغييرات در راس هرم مديريتي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس مطرح و حتي اسامي مختلفي در رسانه ها براي حضور در اين 2 باشگاه مطرح شده است.
اين اتفاق در شرايطي رخ داده که وزارت ورزش و جوانان و حميد سجادي  تا امروز هيچ تصميمي در مورد تغييرات در دو باشگاه نگرفته است. در باشگاه استقلال احمد مددي به ويروس کرونا مبتلا شده و تا زماني که وي کاملا بهبود پيدا نکند جلسه هيات مديره  اي تشکيل نخواهد شد.
اگرچه هواداران استقلال اين روزها نگران وضعيت تيم خود هستند و از عملکرد مديريت اين باشگاه انتقاد دارند اما تا زماني که اعضاي هيات مديره اين باشگاه دور هم جمع نشوند و امکان برگزاري جلسات وجود نداشته باشد خبري از تغييرات نخواهد بود مگر اينکه مديرعامل اين باشگاه از شرايط کرونايي بهبود پيدا کرده و بستر برگزاري جلسات با مسئولان وزارت ورزش و اعضاي هيات مديره فراهم شود.
از سوي ديگر شايعه استعفاي جعفر سميعي از مديريت باشگاه پرسپوليس هم چند روزي است شکل جدي به خود گرفته و اين باشگاه هم وضعيت نامشخصي دارد. مشکلات مالي اين باشگاه و اينکه فعلا قراردادي با کارگزاري براي تامين منابع مالي امضا نشده باشگاه پرسپوليس را به حالت ساکن در آورده اما واقعيت اين است تا زماني که استعفاي کتبي مديرعامل اين باشگاه به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشود در اين مورد هم تصميمي اتخاذ نخواهد شد.
مسئولان وزارت ورزش و جوانان اعتقاد دارند نامه رسمي از طرف مديريت و هيات مديره باشگاه پرسپوليس به دست آنها نرسيده و اگر اين اتفاق رخ دهد در آن صورت حميد سجادي در مورد مديريت اين باشگاه تصميم گيري مي کند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما