ورزشی
آخرین خبر
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۰:۱۶:۳۲
قرار بود حداکثر 3 ماه از قرارداد ویلموتس پرداخت شود/آقای فغانپور ماهی چند حساب کردید؟
قرار بود حداکثر 3 ماه از قرارداد ویلموتس پرداخت شود/آقای فغانپور ماهی چند حساب کردید؟
"ما حداکثر ۳ ماه از قرارداد ویلموتس را به وی پرداخت خواهیم کرد." باور می کنید این جمله در فروردین ماه سال جاری از قول همان فردی منتشر شده که روز گذشته به مناسبت حکم 5/5 میلیون یورویی پرونده ویلموتس ابراز شعف و شادی می کرد؟
آخرین خبر

صفی الله فغانپور رئیس سابق بخش حقوقی فدراسیون فوتبال که هنوز مشخص نیست دقیقا به چه دلیلی از این فدراسیون برکنار شده و دیگر امکان حضور در هیچ نهاد ورزشی یا فوتبالی دیگری را پیدا نکرده 27 فروردین در خصوص پرونده ویلموتس گفته بود:" قطعاً CAS نمی‌تواند همان رای را تایید کند چراکه رایی که در کمیته انضباطی فیفا صادر شد عادلانه نبود و ویلموتس از نظر عرفی و قانونی مستحق دریافت آن مبلغ نبود. آن رای لغو خواهد شد و ما حداکثر ۳ ماه از قرارداد ویلموتس را به وی پرداخت خواهیم کرد."

با محاسبه دستمزد سالانه 2/3 میلیون یورویی قرارداد ویلموتس طبق استدلال و اظهارات صریح فغانپور بدهی باقیمانده فدراسیون فوتبال به مربی بلژیکی باید نزدیک به 550 هزار یورو معادل تقریبی دستمزد سه ماهه مارک ویلموتس بلژیکی باشد اما بر اساس حکمی که هنوز صادر نشده اما گمانه زنی هایی در خصوص آن مطرح است فوتبال ایران تا کنون دو میلیون یورو به ویلموتس پرداخت کرده و با مبلغی که احتمالا بیش از 3/5 میلیون یورو خواهد بود با جمع 5/5 میلیون یورو با این مربی تسویه حساب می کند!

این مبلغ البته چیزی حدود ده برابر عددی است که فغانپور چند ماه پیش در خصوص آن صحبت می کرد:" حداکثر ۳ ماه از قرارداد ویلموتس را به وی پرداخت خواهیم کرد." اما همان مدیر حقوقی سابق فدراسیون فوتبال امروز که سمتی در این فدراسیون ندارد از صدور حکم احتمالی که گفته می شود طلب ویلموتس را کاهش داده اما دریافتی وی از فوتبال ایران را به 5/5 میلیون یورو می رساند اظهار خرسندی کرده است. باید پرسید اقای فغانپور ماهی چند حساب کردید؟

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما