ورزشی
خبر ورزشی
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۲۱:۱۸:۳۲
روایت‌های متناقض درباره حضور تماشاگران در دربی
روایت‌های متناقض درباره حضور تماشاگران در دربی
مدیریت مجموعه ورزشی استادیوم آزادی به سازمان لیگ نامه زده است که استادیوم بازسازی در دست بازسازی است.
خبر ورزشی

امروز برخی از سایت های خبری خبر امید بخشی در مورد دربی منتشر کردند.
در یکی از خبرها این چنین آمده است:« مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته دوازدهم لیگ برتر قرار است روز سه‌شنبه ۲۹ آذر در ورزشگاه آزادی برگزار شود. اگرچه اخبار متفاوتی در خصوص حضور تماشاگران در این مسابقه منتشر شده اما به نظر می رسد احتمال برگزاری مسابقه دربی با حضور تماشاگران بسیار زیاد است. مسئولان به دنبال برگزاری مناسب بزرگترین دربی قاره آسیا هستند. اعضای دو باشگاه نیز از برگزاری مسابقه با حضور تماشاگران استقبال می‌کنند بخصوص استقلال که میزبان است و می‌تواند درآمد خوبی از بلیت فروشی کسب کند.»
اما کدام خبر به واقعیت نزدیک است؟ 
جدا از اینکه هنوز سازمان های نظارتی تصمیم قبلی خود را مبنی بر عدم حضور تماشاگران در بازی های لیگ برتر و لیگ یک را تغییر نداده اند، مدیریت مجموعه ورزشی استادیوم آزادی به سازمان لیگ نامه زده است که استادیوم آزادی در دست بازسازی است و فعلا این استادیوم امکان میزبانی از تماشاگران را ندارد.
در بازی دوستانه استقلال – نفت مسجد سلیمان کاملا پیدا بود صندلی برخی سکوها از جا در آورده شد تا اقدامات امنیتی لازم در مورد سکوهایی که خطر تخریب دارد صورت گیرد. در چنین شرایطی بدون شک امکان میزبانی از تماشاگران در استادیوم آزادی وجود ندارد و به طور حتم دربی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما