ورزشی
ورزش 3
۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ۱۱:۵۵:۲۳
کامرانی‌فر: برخی از نامزدها باید استعفاء دهند
کامرانی‌فر: برخی از نامزدها باید استعفاء دهند
روز گذشته ثبت نام از نامزدها برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و هم چنین اعضای هیات رییسه به پایان رسید و به زودی کمیته بدوی انتخابات اسامی نامزدهای تایید شده را برای اعضای مجمع اعلام خواهد کرد.
ورزش 3

کامرانی فر – دبیر کل فدراسیون فوتبال با اشاره به این موضوع اعلام کرد: افراد زیادی برای ریاست، نواب رئیس و نماینده باشگاه‌ها ثبت نام کردند و به زودی پرونده افراد زیادی در کمیته بدوی بررسی می شود و لیست نهایی اعلام خواهد شد. لیست نهایی با ثبت نام کننده ها متفاوت است. برخی افراد باید از پست های خود استعفا بدهند و پس از آن، فهرست نهایی را منتشر می کنیم. یک سری افراد هم نقص مدرک دارند که باید آن را ارائه بدهند. از امروز بررسی مدارک افراد ثبت نام کننده بررسی خواهد شد.افراد باید در سامانه ثبت نام و سپس در فدراسیون فوتبال حضور پیدا می کردند تا امضای خود را به قطعیت برسانند که این اتفاق افتاد.
او  در خصوص این موضوع که بعضی از نامزدها از جمله واعظ آشتیانی 5 امضاء را برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نداشت؛ گفت:  من این خبر( نداشتن پنج امضای واعظ آشتیانی برای ثبت نام) را تایید نمی کنم چون افراد رسیدگی کننده، انتخاباتی هستند و پرونده دراختیارشان قرار می گیرد. هنوز هیچ کسی نمی داند تعداد امضاها و تاییده ها چقدر است چون دسترسی را در اختیار هیچ کسی قرار ندادیم. صبر کردیم تا تاییدیه ها در پرونده ها قرار بگیرد و مطمئن باشید این موضوع از طرف فدراسیون فوتبال منتشر نشده است. ما نمی دانیم واعظ چند امضاء و تاییدیه دارد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما