سیاسی
ایسنا
۱۴۰۰/۱۲/۲۲ ۱۱:۳۶:۱۵
المیادین: ایران در زمان مناسب پاسخ شهادت مستشاران خود در سوریه را می‌دهد
المیادین: ایران در زمان مناسب پاسخ شهادت مستشاران خود در سوریه را می‌دهد
شبکه لبنانی المیادین به نقل از منابع خود اعلام کرد که در حمله موشکی به اربیل مقرهای موساد هدف قرار گرفته است و در آن به هیچ مرکز عراقی یا آمریکایی حمله نشده است.
ایسنا

شبکه المیادین به نقل از منابع خود اعلام کرد که حمله به اربیل به واسطه موشک های بالستیک نقطه زن انجام شده است و پایگاه موساد را به طور دقیق هدف قرار داده است.

این منابع تاکید کردند که مقر موساد در تفرجگاه صلاح الدین منهدم شده و برخی از مزدوران حاضر در این مقر کشته و زخمی شده‌اند.

این منابع همچنین تاکید کردند که هیچ تاسیسات یا مرکز عراقی و یا آمریکایی در اقلیم کردستان عراق مورد هدف قرار نگرفته است.

برخی منابع عراقی و آمریکایی تلاش کرده‌اند که این حمله را به ایران نسبت بدهند درحالی که هنوز هیچ موضع گیری رسمی از سوی ایران در این باره اتخاذ نشده است. 

المیادین در عین حال تاکید کرد: عملیات علیه موساد هیچ ارتباطی با عملیات اخیر اسرائیل در سوریه ندارد و پاسخ ایران به شهادت دو تن از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه به واسطه تجاوز اسرائیل در زمان مناسب داده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نیمه شب شنبه، مناطقی در اقلیم کردستان از جمله اطراف کنسولگری در دست ساخت آمریکا در اربیل هدف حمله موشکی قرار گرفت. به گفته مقامات عراقی و آمریکایی این حملات تلفات جانی نداشت.

یک مقام آمریکایی نیز به خبرگزاری رویترز  گفت که حمله موشکی به شهر اربیل، هیچ تلفاتی در میان سربازان آمریکایی نداشته است.

کانال صابرین نیوز هم گزارش داد که دو مرکز آموزشی جاسوسی موساد در شمال عراق هم هدف حملات موشک‌های بالستیک قرار گرفتند.

این کانال خبری از برخی منابع نقل کرد که آژیر خطر در سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد هم به صدا درآمده است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما