اقتصادی
ایرنا
۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ۱۴:۰۷:۳۳
وزیر نفت: مشترکین پرمصرف گاز جریمه می‌شوند
وزیر نفت: مشترکین پرمصرف گاز جریمه می‌شوند
وزیر نفت با بیان اینکه برنامه‌ای برای افزایش قیمت گاز مطرح نیست، گفت: ۲۵ درصد مشترکین پرمصرف و بدمصرف گاز که نزدیک ۵۰ درصد گاز خانگی را مصرف می‌کنند، جریمه خواهند شد.
ایرنا

«جواد اوجی» امروز (جمعه) در حاشیه بازدید از مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: حدود ۷۰ تا ۷۵ درصد از مشترکین گاز که در محدوده سقف الگوی مصرف، گاز مصرف می‌کنند، مطابق سال گذشته هزینه گاز را پرداخت می‌کنند اما مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند، جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد مشترکین پرمصرف گاز هم اکنون نزدیک به ۵۰ درصد مصرف گاز خانگی را به خود اختصاص داده‌اند، تأکید کرد: امسال هیچ‌ افزایشی در قیمت گاز را نخواهیم داشت اما جریمه مشترکین پرمصرف لحاظ خواهد شد.

وزیر نفت میزان دمای رفاه در محل کار و خانه را حداکثر ۲۲ درجه بیان کرد و با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی در مصرف گاز گفت: لازم است هموطنان با خاموش کردن وسایل گرمایشی، هنگام خروج از منزل و در ساعات حضور در محل کار و با استفاده از لباس گرم در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

به گزارش ایرنا،‌ «جواد اوجی» امروز (جمعه) با هدف بررسی تازه‌ترین اقدام‌ها برای رفع کامل اختلال سامانه هوشمند سوخت و بررسی آمادگی شرکت ملی گاز ایران برای تامین سوخت زمستانی به برج گاز و مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران رفت.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما